بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

%name بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

بازی های دورهمی

معرفی انواع بازیهای دورهمی

هنگام هنگام برنامه ریزی یک مهمانی ، غذای عالی و… را در نظر می گیرید سعی کنید تعدای بازی برای سرگرم کردن مهمان هایتان در نظر بگیرد با این حال ، اگر واقعاً می خواهید مهمانی خود را به یادماندنی کنید ، به چند بازی دورهمی نیاز خواهید داشت.

در ادامه جمعی بازی مخصوص دورهمی ها قرار داده ایم ، این بازی های مهمانی را با خانواده یا دوستان خود انجام دهید ، این خاطراتی که هنگام انجام این بازی ها ایجاد می کنید یک سن باقی خواهد ماند.

بازی های دورهمی  

• من کی هستم

هر بازیکن نام خصوصی معروف را روی یک کارت می نویسد. سپس کارت به پیشانی هر بازیکن زده می شوند (یا نگه داشته می شوند). بازیکن به نوبت تنها سوالات بله یا خیر را می پرسند تا هویت خصوصی را که در کارت هست مشخص کنند.

• دوز

از پرطرفدارترین بازی های خانگی دو نفره دوز می باشد، برای انجام این بازی به یک کاغذ و خودکار نیاز دارید. در یک ورق یک جدول 3 در 3 بکشید و هر یک از طرفین یک نشان ( ضربدر یا دایره) برای خودشان انتخاب می کنند و باید کوشش کنند یکی از صف های افقی، عمودی یا قطری را از آن خودشان کنند.

بیشتر بخوانید:  بازی محلی قلعه

• روان‌پزشک

از بازی‌های دورهمی جدید که می‌تواند جانشین مناسبی برای مافیا و… باشد. در روان‌پزشک، یکی از اعضای جمع در نقش داشتن‌ روان‌پزشک قرار می‌گیرد و دیگران همگی روانی هستند. بهتر هست خصوصی را به عنوان روان‌پزشک انتخاب کنید که با بازی آشنا نباشد. سپس برای مدتی، روان‌پزشک جمع را ترک می‌کند و بقیه افراد باید روی یک اختلال مشترک به موافقت برسند سپس روانپزشک داخل می شود و با پرسیدن سوالاتی باید مشکل آنها را تشخیص دهد.

%name بازیهای سرگرم کننده برای دورهمی ها

بازی های دورهمی دوستانه

• پاس پرتقال

بازیکنان یک پرتقال را بین چانه و گردن خود نگه می دارند. سپس آنها سعی می کنند بدون استفاده از دستانشان ، پرتقال را از یک بازیکن به بازیکن دیگر منتقل کنند. اگر کسی پرتقال را بیندازد می بازد.

• دو حقیقت و یک دروغ

هر بازیکن سه جمله راجع به خودش می گوید ، در این جملات تنها دو جمله حقیقت هست و یکی دورغ می باشد. بازیکنان دیگر باید جمله دروغ را فرض بزنند.

• چوب سرگیجه

یک چوب بیس بال را به صورت واژگون قرار دهید و جهت دسته آن به صورت ایستاده قرار داشته باشد. سپس پیشانی خود را بر روی چوب بیس بال قرار دهید. به دور خود بچرخید و پیشانی خود را در مقابل چوب قرار دهید. پس از 10 بار چرخش ، یک توپ تنیس و چوب را بردارید و سعی کنید توپ را پرت کنید.

بیشتر بخوانید:  بازی بشین و پاشو

• دوست داشتن و دوست نداشتن

هر شخص یک کارت خالی را می گیرد و یک چیز را که دوست دارد و یک چیز را که بیزار هست ، می نویسد. سپس ، کارت ها را مرتب کرده و دوباره توزیع کنید. هر بازیکن فرض می زند که کارت متعلق به چه کسی هست.

به عنوان مانند مریم کارت خود را میخواند ، او می خواند “من بیس بال را دوست دارم ، اما از مارها متنفرم.” سپس ، هر بازیکن به نوبه خود فرض می زند که چه کسی آن کارت را جمله هست.

• رمان

بازی را یک نفر ابتدا می کند. او جمله ای را می نویسد که داستانی را ابتدا می کند و سپس قلم و کاغذ را به نفر بعدی در صف منتقل می کند. آنها یک جمله را افزایش می کنند ، و قصه را ادامه می دهند. این کار تا جایی ادامه می یابد که نفر آخر بخواهد جمله ای بنویسد تا قصه را پایان کند. سپس قصه را با صدای بلند می خوانید.

بیشتر بخوانید:  بازی محلی اِز سر نو گِزر خانُم

• پانتومیم

بازیکنان به یک تیم تقسیم می شوند و نام فیلم ها / نمایش ها / افراد مشهور را بر روی یک کاغذ می نویسند. سپس آنها یک تایم را انتخاب می کنند و یک بازیکن باید یک تکه کاغذ انتخاب کند و سعی کند فیلم / نمایش / شخص مشهور را بدون ایجاد صدا بازی کند. هم تیمی های او سعی می کنند فرض بزنند و در صورت بهره‌مندی ، بازیکن همچنان کاغذها را انتخاب می کند تا روزگار سنج پایان شود. هر کدام از تیم ها می توانند بیشترین برد را کسب کنند!

• بیست سوال

یک نفر به یک شی یا شخص اندیشه می کند. سپس بازیکنان تنها مجاز به پرسیدن 20 سوال که با بله یا خیر پاسخ داده می شوند هستند تا سعی کنند فرض بزنند چیست. اگر آنها کلمه را به درستی فرض بزنند ، بازی به نفر بعدی می رود.

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

بازی محلی (بادام بازی)

بادام بازی یکی از سرگرمیهای قدیمی که ضمن ایجاد تفریحی سرعت .تمرکزفکر .برابری و زیرکی …