بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق، هنرمند تلویزیون و تئاتر، متولد 1348 در تهران. او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک نقش قرقی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی به راحتی در رشته گرافیک، برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. اما نه تحصیلات خود را در این مسیر به پایان رساند و نه موفق به اخذ مدرک علمی شد. او از کودکی به کار تئاتر پرداخته و در سال های اخیر به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر تبدیل شده است. Cosplay پرداخت می شود.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلم های داریوش موفق

داریوش موفق در سال 2006 با بازی در فیلم های هملت رضا بابک و شازده کوچولو دانمارکی اولین حضور خود را در سینما انجام داد. بازی در این فیلم اگرچه برای موفقیت سایر آثارش مانند سریال «ما فرشته نیستیم» مساعد نبود، اما تجربه خوبی برای او بود.او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان جناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همبازی است.یکی از ویژگی های خاص این هنرمند این است که در طول دوران فعالیت خود در تلویزیون و سینما بازی کرده است، اما بهتر است او را یک هنرمند سینما تصور کنیم، مشابه بیشتر کارهایش که 70 درصد آثار او را شامل می شود. و 29 درصد از یکی از کارهایش در تلویزیون بود داریوش موفق در دوران تحصیلش در 5 فیلم به نام های نام، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولوی دانمارکی، هملت و دو فیلم تلویزیونی بازی کرد. او در سریال ما فرشته نیستیم و سریال هشت بهشت ​​حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

سریال داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1392 در عرصه سینما و تلویزیون فعال بود و در آثار مهمی ایفای نقش کرد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و در نتیجه شهرت بیشتری به دست آورد. از جمله قطعات مهمی که او نواخته می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «اشت بهشت ​​سعید علم متولد شده» و «مرگ نادر فروشنده برهانی مرند» اشاره کرد.سریال We Are Not Angels یکی از آثار مهم این هنرمند به حساب می آیداو در سریال تولید سال 2013 نقش مهمی را ایفا کرد و مهارت هایش عمیقاً در دل مردم ریشه دوانده و در مقابل مخاطبان تلویزیون ارائه شده است. این هنرمند در سال 1372 علاوه بر بازی در مجموعه تلویزیونی «ما فرشته نیستیم» در مجموعه تلویزیونی «هشت بهشت» حضور یافت. او این بار با کارگردان سریال، سعید علم و هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همبازی شده است. داریوش موفق در این سالها با هنرمندان زیادی همکاری کرد که مهمترین آنها لیلی رشیدی بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امین حیایی

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سری کارتن

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک نقش قرقی را بازی کرد. این سریال یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است که درام اجتماعی ایران در دهه 1320 تحت اشغال متفقین را روایت می کند. قهرمان سریال زنی مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شود.داریوش موفق در این سریال با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب شروتی، غزل شکری، مهران مدیری و…او نقش آفرینی می کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جایزه داریوش موفق

این هنرمند در سال 1366 برای سریال شب های آوینیون برنده جایزه اجرایی جشنواره تئاتر فجر شد و علاوه بر آن اولین جایزه اجرایی خود را در جشنواره تئاتر دانشجویی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رویا حسینی بازیگر ایرانی

گردآوری: بخش بیوگرافی هنرمند روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …