خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی

وسایل و تجهیزاتی وجود دارد که می تواند در زندگی شهر نشینی و عملیات صنعتی و کشاورزی بسیار کار آمد باشد و نیاز افراد را برطرف نماید. خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی نیازمند آشنایی با ویژگی ها و کارکرد این نوع وسایل و دستگاه هاست. در این نوشتار به ویژگی دستگاه پمپ آب، هواکش، سمپاش اشاره خواهد شد.

نحوه خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی

در خرید تجهیزات خانگی و صنعتی آشنایی با کارکرد دستگاه مورد نظر و لوازم جانبی اهمیت خواهد داشت. مشورت با کارشناس فروش موجب می شود که افراد اطلاعات دقیق درباره تجهیزاتی که قصد تهیه آن را دارند به دست بیاورند، و با توجه به ویژگی دستگاه و فضایی که قرار است دستگاه به کار گرفته شود، بهترین خرید را داشته باشند.

آشنایی با پمپ آب 

پمپ آب دستگاهی است که در میزان فشار آب و چگونگی انتقال آن اثرگذار خواهد بود. در انواع پمپ آب با فشاری که به صورت الکترونیکی و مکانیکی ایجاد میشود آب جریان مناسب خود را پیدا خواهد کرد.

پمپ آب کارکرد مختلفی دارد و می توان از این دستگاه در مصارف خانگی، صنایع کشاورزی، پزشکی و سایر صنایع استفاده کرد. امروزه به دلیل کمبود آب های تصفیه شده مشکل فشار آب در شهرهای مختلف وجود دارد، خرید پمپ آب می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند. اما باید توجه داشت که در تهیه پمپ آب خانگی مواردی همچون متراژ محیط، تعداد طبقات، سیستم لوله کشی ساختمان و تعداد شیرهای ایجاد شده اهمیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه
wleejcfoi4jt95jtno3itjitjh5ih5itj 300x190 خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی
D

پمپ آب

در مصارف کشاورزی باید به مساحت زمین و نوع کارکرد پمپ توجه کرد، و همچنین در صنایع نوع مایعی که در پمپ جریان می یابد مهم می باشد.

در تهیه پمپ آب باید مسائل مختلفی را مد نظر داشت از جمله نوع پمپ، قدرت پمپ، فشار آب، چگونگی انتقال آب، عرض و ارتفاع دستگاه، نوع آب و هوایی که دستگاه در آن به کار گرفته می شود و…، تمام موارد گفته شده باید در تهیه پمپ آب مورد توجه قرار بگیرد.

تهیه هواکش خانگی و صنعتی

هواکش دستگاهی است که به تصفیه هوا می پردازد و با جریان هوای تمیز در محیط باعث تهویه مناسب می شود. هواکش مزایای بسیاری دارد از جمله آنکه باعث جریان هوای پاک در فضا، جلوگیری از آتش سوزی و ایجاد تعادل رطوبت و دما در محیط می شود.

هواکش ها در محیط های خانگی و صنعتی به کار گرفته می شود اما محل نصب و متراژ فضا در انتخاب نوع دستگاه اهمیت دارد. به طور معمول محیط های صنعتی مساحت بسیار زیادی دارد، و میزان گازهای آلوده در محیط زیاد است، بنابراین هواکشی باید استفاده شود که قدرت مکش مناسب را داشته باشد. همچنین در محیط های صنعتی هواکش به طور مداوم روشن خواهد بود در حالی که در نوع خانگی زمان استفاده از هواکش حداکثر دو تا سه ساعت می باشد.

بیشتر بخوانید:  برای عشق زندگیتان، جشن تولد های خاص با تم تولد برگزار کنید!

wlcmfropptjjhuig7iho97yueviejo 300x300 خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی

                                     هواکش خانگی و صنعتی

با توجه به آنچه گفته شد در فروش هواکش نکات مختلفی لحاظ خواهد شد از جمله مساحت محیط، نوع کاربرد دستگاه، شدت جریان هوا و توان الکترونیکی دستگاه که هر کدام از این موارد توسط کارشناس فروش مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انواع سمپاش های بنزینی

وجود حشرات و موجودات موذی در فضاهای مختلف از جمله مشکلاتی است که افراد با آن دسته و پنجه نرم می کنند، اما وجود آفات در محیط های وسیعی مانند باغات و مزارع خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد، برای مبارزه با حشرات و آفات سمپاش های مختلفی وجود دارد. در فروش تجهیزات خانگی و صنعتی یکی از دستگاه های پرکاربرد سمپاش می باشد.

سمپاش بنزینی یکی از انواع سمپاش است که در دو نوع چرخدار یا زنبه ای عرضه می شود. سمپاش چرخدار یا فرغونی با سوخت بنزین و قدرت بالا در باغات به کار گرفته می شود و استفاده ساده و سریع از این دستگاه باعث استقبال از این نوع سمپاش شده است.

بیشتر بخوانید:  خواص شکلات تلخ + بهترین فروشگاه برای خرید هدیه شکلات تلخ

wleocki904vn8nijihv58hjvij 300x200 خرید و فروش تجهیزات خانگی و صنعتی

                                سمپاش های بنزینی

در محیط های کوهستانی و صعب العبور از سمپاش زنبه ای استفاده می شود. این نوع دستگاه نیز با بنزین کار کرده اما مخزن آن ثابت می باشد، و در صورتی که لازم شود مخزن در محیط به حرکت درآید می توان آن را با خودرو یا وانت حمل کرد.

مدل دستگاه سمپاش در نوع سمپاشی اثرگذار است، و غلظت و شدت آن را تعیین خواهد کرد. در صورتی که بیش از مقدار مورد نیاز محیط سمپاشی شود باعث خسارت های جبران ناپذیری به زمین و درختان می شود، و چنانچه مقدار سمپاشی کمتر از نیاز مساحت باغ یا مزرعه باشد موجب دفع ناقص حشرات شده و ناکارآمد خواهد بود. حجم مخزن سمپاش های بنزینی 200 تا 300 لیتر است و میزان سمپاشی قابل تنظیم می باشد.

در هنگام خرید دستگاه ها و تجهیزات خانگی و صنعتی مراجعه به کارشناس راهنمای مناسبی خواهد بود و دریافت مشاوره باعث می شود افراد خرید با صرفه و مطمئن داشته باشند.

مطلب پیشنهادی

سفر به مشهد با قطار بهتر است یا هواپیما؟

سفر به مشهد با قطار بهتر است یا هواپیما؟ سفر به مشهد با قطار یا …