شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

gown2 without tie tights1 شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

 

نکاتی برای شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات

به محیط خود توجه داشته باشید

قبل از هر چیز یک توصیه به شما خواهیم نمود و آن این می باشد که اگر قصد رفتن به یک مجلس بینهایت قانونی مشابه عروسی و یا جلسه ای که در آن مهمانان خارجی حضور دارند، را دارید قطعا کراوات بزنید ولی اگر باز هم قصد استفاده از کراوات را ندارید قطعا پیراهن سفید و یا آبی روشن  را انتخاب کنید تا جایی که امکان دارد آشکار قانونی داشته باشید.

 

به یقه پیراهن تان توجه کنید

بیشتر بخوانید:  روش صحیح انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه (+عکس)

نقش بازي كردن یقه پیراهن تان بدون استفاده از کراوات دو چندان مهم تر خواهد شد. یقه پیراهن های مردانه معمولا در اقبال انتهایی خود دارای کلیپس پلاستیکی می باشد که به نگه داشتن قالب یقه کمک می کند. اگر هزینه شست و شو در خشکشویی برایتان خیلی مهم نیست بهتر می باشد که پیراهن های کثیف خود را به آن ها بسپارید، معمولا آن ها از آهار برای قالب دادن یقه استفاده می کنند.  ولی اگر در منزل، خودتان پیراهن هایتان را شستشو می کنید قبل از اتو زدن یقه مقداری آب را بر روی یقه اسپری نمایید.

 

بیشتر بخوانید:  مدل شلوار فاق بلند زنانه

یک دکمه پیراهن  را باز بگذارم یا دو دکمه را؟

باز کردن دکمه پیراهن آشکار شما را غیر قانونی تر خواهد نمود. مقدار دکمه هایی که باز خواهید گذاشت رابطه مستقیمی با میزان اطمینان به نفس شما خواهد داشت. همچنین اگر بر روی پیراهن خود کت به بدن می کنید می توانید گزینه دوم یعنی باز گذاشتن دو دکمه را انتخاب کنید. اساسا استفاده از کت سبب می شود که دست شما برای باز گذاشتن دکمه پیراهن تان بازتر باشد.

 

بر روی اکسسوری هایتان تمرکز کنید

هنگامی که از کراوات استفاده نمی کنید اهمیت سایر اکسسوری هایتان دو چندان می شود.

بیشتر بخوانید:  مجموعه بهترین تیشرت های دخترانه و زنانه تابستان 2018 و 2019 در رنگ های زیبا

 

ساعت مچی

اگر ساعت مچی تان بند چرمی می باشد که باید با کمربند و کفش تان ست نمایید و اگر فلزی می باشد که باید با سگک کمربند و دکمه سرآستین تان ست نمایید.

 

متن شيک پوشى با كت و شلوار بدون كراوات اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

ست کت و شلوار کرم مردانه

ست کت و شلوار کرم مردانه مدل و ست کت و شلوار کرم مردانه رنگ کرم، …