فال روز دوشنبه 9 دی 1398

فال روز دوشنبه 9 دی 1398

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز دوشنبه 9 دی 1398

فال روز دوشنبه 9 دی 1398
فال روز متولدین فروردین: مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.
فال روز متولدین اردیبهشت: بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.
فال روز متولدین خرداد: شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصيتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشكلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.
فال روز متولدین تیر: ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل يك فرورفتگی و شيب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.
فال روز متولدین مرداد: افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود اين بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.
فال روز متولدین شهریور: حالا که ماه وارد هفتمین خانه‌تان یعنی خانه «دیگران» شده است، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.
فال روز متولدین مهر: شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.
فال روز متولدین آبان: تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب  اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.
فال روز متولدین آذر: امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.
فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌کنید کنترل زندگی روزمره ‌ان از دستتان در رفته است و هرقدر بیشتر سعی می‌کنید اوضاع را به حالت قبل برگردانید، رضایت کمتری حاصل می‌شود. اخم نکنید؛ دنیا به آخر نرسیده است!! درحقیقت شاید بهتر از آنچه خودتان فکر می‌کردید عمل کرده باشید. تا هفته آینده که بهرام  به طور مستقیم در مسیر نشانه شما قرار بگیرد مدتی طول می‌کشد تا بفهمید که چقدر پیشرفت کرده اید.
فال روز متولدین بهمن: امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی  دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.
فال روز متولدین اسفند: بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی ‌بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.
بیشتر بخوانید:  پیام تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

نوشته فال روز دوشنبه 9 دی 1398 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

  نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی نازنین …