مزایا و کاربردهای دستگیره هوشمند و کارتی چیست؟

دستگیره هوشمند چیست؟

دستگیره هوشمند یک نوع دستگیره مجهز به سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد روش‌های مختلفی مثل وارد کردن رمز یا اعمال اثرانگشت درب را باز کنید. دستگیره هوشمند می‌تواند کنترل درب را از راه دور نیز برای شما فراهم کند؛ به طوری که می‌توانید از راه دور درب را باز کرده و به افراد دیگر اجازه ورود بدهید. این دستگیره‌ها قابلیت سفارشی سازی ایده‌آلی دارند که می‌تواند بر طبق نیاز شما امنیت ایجاد کند. برای مثال شما می‌توانید ابزار باز کردن درب را هر عاملی قرار دهید.

این دستگیره‌ها علاوه بر کاربردهای گسترده‌ای که دارند، می‌توانند ظاهر و طراحی منزل یا دفتر کار شما را نیز به‌روز کنند. معتبرترین مراکز و تاسیسات امنیتی نیز از دستگیره‌ هوشمند برای تامین امنیت فضای داخلی خود استفاده می‌کنند. ضمنا شما می‌توانید این دستگیره‌ها را با انواع سیستم‌های هوشمندی که در منزل خود نصب کرده‌اید هماهنگ کنید.

sdfdfv3nbhgto9iv3c5ytgiu3yg4tbiu4yti3ur4yoi3h 300x207 مزایا و کاربردهای دستگیره هوشمند و کارتی چیست؟

کاربردهای دستگیره هوشمند

مهم‌ترین کاربرد این دستگیره‌ها تامین امنیت است که می‌توان گفت تخصص آنهاست. شما علاوه بر اینکه می‌توانید با استفاده از آنها درب را از راه دور باز کنید، قادر هستید که عبور از درب را نیز کنترل کنید و هویت افراد وارد یا خارج شده را ثبت کنید. همچنین می‌توانید درب را از راه دور قفل کنید و اجازه عبور از آن را ندهید.

همانطور که گفتیم دستگیره هوشمند در معیارهای زیبایی شناختی تاثیر زیادی دارد و نشانه سلیقه خوب شماست. زمانی که شما از یک دستگیره دیجیتال استفاده می‌کنید، کل ساختمان ظاهر مدرن‌تر و زیباتری دارد که می‌تواند ورود به درب ورودی شما را برای افراد ناشناس غیرممکن کند. دستگیره هوشمند مثل هر ابزار دیگری مزایا و معایبی دارد اما به طور قطع می‌توان گفت که مزایای آن بیشتر از دستگیره‌های سنتی خواهد بود.

در ادامه به صورت جزئی‌تر به کاربردهای دستگیره هوشمند اشاره می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزارهای موبایل و کامپیوتر

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم دستگیره هوشمند قابلیت اتصال اختصاصی به موبایل یا سیستم کامپیوتر شما را دارد. این دستگیره‌ها از طریق نرم افزارهای بر مبنای Android و IOS به شما امکان کنترل از راه دور دستگیره را می‌دهد.

قابلیت اتصال به Wifi

اتصال دستگیره دیجیتال به اینترنت باعث می‌شود شما بتوانید از طرق مختلف با آن ارتباط برقرار کنید و حتی به صورت آنلاین ورود و خروج افراد را بررسی کنید.

قابلیت اتصال به بلوتوث

اتصال دستگیره به بلوتوث موجب می‌شود هر گاه به درب رسیدید برای راحتی در باز کردن آن تنها بلوتوث موبایل خود را روشن کنید و از درب عبور کنید.

روش‌های مختلف برای باز شدن درب

دستگیره‌ هوشمند با استفاده از روش‌های مختلفی مثل دستورات صوتی، اثر انگشت، لمس، تشخیص چهره، وارد کردن رمز، کارت یا … باز و بسته می‌شود.

قابلیت ایجاد محدودیت دسترسی

شما می‌توانید طبق برنامه خود محدودیت دسترسی به دستگیره را ایجاد کنید و تنها در ساعات خاصی از روز اجازه تردد بدهید.

ارسال نوتیفیکیشن به موبایل شما

با استفاده از این ابزار هر زمان که از دستگیره استفاده شود، پیامی به موبایل شما ارسال می‌شود که شما می‌توانید از ورود و خروج مطلع شوید و حتی در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرید.

elvjwruthoci3ythbi3t4hbi34tg3y4tgu2yrg2xuyg 300x300 مزایا و کاربردهای دستگیره هوشمند و کارتی چیست؟

 بیشتر بخوانید: یراق آلات درب

مزایای دستگیره درب هوشمند

امنیت بالا

همانطور که قبلا هم گفتیم دستگیره هوشمند از امنیت بیشتری برخوردار است و فضای داخلی شما را از سرقت یا ورود غیرمجاز ایمن نگه می‌دارد. سیستم این قفل‌ها به گونه ‌ای است که کمتر سارقی ممکن است بخواهد از این طریق وارد فضای داخلی شود.

سفارشی سازی

یکی دیگر از مزایای دستگیره هوشمند این است که شما می‌توانید تا حد زیادی آن را شخصی‌سازی کنید و تنظیمات آن را هر زمان که می‌خواهید به‌روز کنید. این کار باعث سهولت استفاده شما از دستگیره در ضمن امنیت کامل فضای داخلی شما می‌شود.

بیشتر بخوانید:  دنیل دی لوئیس، بازیگر شگفت انگیز هالیوود (+تصاویر خانوادگی)

سهولت در نصب و استفاده

راحتی و سهولت در نصب این دستگیره‌ها به طوری است که اکثر افراد آن را باور نمی‌کنند. چراکه معمولا اغلب افراد گمان می‌کنند برای نصب این دستگیره‌ باید تغییرات زیادی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنند؛ که البته این تفکر کاملا خلاف واقع است. همچنین باید گفت که استفاده از این دستگیره‌ها نیز بسیار ساده است و شما در کسری از ثانیه می‌توانید درب را باز کنید. همچنین با استفاده از سیستم قفل خودکار شما می‌توانید از بسته شدن قطعی درب نیز اطمینان حاصل کنید.

دستگیره درب کارتی

دستگیره درب کارتی محصولی است که بر روی درب ورودی ساختمان‌ها نصب می‌شود و موجب افزایش امنیت، دسترسی سریع و آسان به قفل، زیبا شدن درب و مدرن کردن فضای ساختمان می‌شود. این دستگیره‌ از سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه کنترل 24 ساعته بر ورود و خروج درب را می‌دهد. دستگیره درب کارتی همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از کارت باز و بسته می‌شود و البته امکانات دیگری هم دارد. بنابراین اگر می‌خواهید به طور موثر از ورود افراد غیرمجاز به ساختمان جلوگیری کنید، توصیه می‌کنیم از این دستگیره استفاده کنید.

مزایای دستگیره درب کارتی

  • این دستگیره بعد از زمانی که شما مشخص می‌کنید و به صورت خودکار بسته می‌شود.
  • در صورتی که کارت خود را گم کنید، در عرض چند ثانیه می‌توانید کارت را از کار بیاندازید.
  • نیازی به حمل دسته‌ کلیدهای حجیم ندارید و کارت‌های سبک و ساده آنها برای باز یا بسته کردن درب کافی است.
  • با استفاده از دستگیره درب کارتی می‌توانید از راه دور بر تردد درب ساختمان نظارت داشته باشید.
  • این دستگیره‌ها معمولا می‌توانند از چندین کارت به صورت همزمان پشتیبانی کنند.
  • برای منازل مسکونی، ادارات، تاسیسات و … مناسب است.
بیشتر بخوانید:  بهترین راهنمای خرید آجر نما نسوز اصفهان

توصیه می‌کنیم برای بازدید از محصولات مذکور و بسیاری از یراق آلات و ابزارهای کاربردی، از سایت آریا یراق صنعت بازدید نمایید.

rwfcrmgjn4 hg35oinhgno85nyg985ygt9o5hto35ihti 300x300 مزایا و کاربردهای دستگیره هوشمند و کارتی چیست؟

دستگیره درب ضد سرقت

بخش زیادی از ایمنی درب‌های ضد سرقت مربوط به دستگیره آنهاست که اکثر افراد در انتخاب آنها دقت و توجه کافی را اعمال نمی‌کنند. اما دستگیره درب ضد سرقت نقش به سزایی در تامین امنیت ساختمان و منزل شما دارد. علاوه بر این این نوع دستگیره بر زیبایی درب‌ها و فضای ساختمان هم تاثیرگذار است و اگر بخواهید این ظاهر را از سایر ساختمان‌ها متمایز کنید، حتما باید در خرید دستگیره درب ضد سرقت دقت کنید. ضمنا این دستگیره‌ها باید ضمانت پس از فروش خوبی داشته باشند که در صورت خراب شدن قابلیت استفاده از ضمانت وجود داشته باشد.

انتخاب دستگیره درب کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما محل قرار دادن آن باید متناسب با کاربرد و زیبایی درب باشد. همچنین دستگیره باید با سبک طراحی درب ضد سرقت هماهنگی داشته باشد؛ چرا که انواع مختلف دستگیره دایره‌ای، عمودی، زاویه دار، هلالی و … در بازار موجود است و شما باید از میان آنها بهترین را انتخاب کنید.

نکته دیگر در رابطه با خرید دستگیره درب ضد سرقت این است که شما باید یک دستگیره با کیفیت مناسب و استحکام بالا انتخاب کنید که از سرقت جلوگیری کند؛ معمولا دستگیره‌های درب مناسب سنگین‌تر هستند. سعی کنید دستگیره‌ای تهیه کنید که در مقابل گرما، سرما و ضربه مقاومت داشته باشد. شرکت آریا یراق صنعت دستگیره‌ درب ضد سرقت را با تنوع بالا و در بهترین کیفیت ارائه می‌کند. شما عزیزان با بازدید از سایت این شرکت می‌توانید دستگیره درب مناسب خود را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین آرایشگاه زنانه تهران برای عروس چه ویژگی هایی دارد؟ این سوال از جمله پرسش …