نحوه آرایش پوست سفید

%name نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید

نکات مهم برای آرایش پوست سفید

بیشتر خانم ها پوست سفید و روشن دوست دارند. اگر شما پوست سفید و شادابی دارید از مدل میکاپ های مناسب استفاده کنید تا صورتی جذاب و گوناگون تر داشته باشید. آرایش صورت با پوست سفید قدری سخت میباشد و خانم هایی که دارای پوست سفید و روشن هستند باید در دوران آرایش صورتشان به مواردی توجه کنند تا آرایش صورت آن ها بی عیب تر به نظر بیاید.

آرایش صورت برای رنگ پوست های گوناگون با یکدیگر تفاوت دارد مثلا خانم ها با رنگ پوست سبزه نباید از مدل آرایش صورت برای پوست روشن و سفید استفاده کنند چون این مدل ها مخصوص اشخاصی با رنگ پوست روشن میباشد. مدل آرایش با پوست سبزه با مدل های آرایش با پوست سفید و روشن تفاوت دارد.

خانم هایی که پوست سفید دارند باید در دوران آرایش کردن صورت خود از کرم پودری مناسب استفاده کنند. کرم عکس خورشید آسان و طبیعی برای روشن کردن پوست های سفید انتخاب صحیحی میباشد و شما می توانید پس از استفاده از کرم عکس خورشید آسان از کرم پودرهای دو درجه تیره برای به وجود آوردن سایه روشن روی پوست خود استفاده کنید که این کار سبب به وجود آمدن کانتورینگ روی پوست صورت شما می شود و سبب می شود تا چهره و رنگ پوستتان طبیعی تر به نظر بیاید.

آرایش صورت با پوست سفید و چشم قهوه‌ای !

با توجه به اینکه برای ابتدا هر آرایش ابتدا به آماده سازی پوست صورت نیاز می باشد پس با توجه به سفیدی پوست بهتر میباشد پس از استفاده از عکس خورشید که می تواند برای این نوع پوست، رنگی و یا معمولی باشد ،از کرم پودر یا پنکیک هایی استفاده شود که به رنگ هلویی میانه بوده تا با ترکیب سفیدی زیر ساخت پوست شما به چهره تان رنگ صورتی ملایمی که زیاد نیز با رنگ اصلی شما در مخالفت نباشد را بدهد.

اغلب سفیدی زیاد پوست با رنگ چشمان قهوه ای به ویژه قهوه ای روشن قدری چهره را بی روح و سرد نشان می دهد .

%name نحوه آرایش پوست سفید

آرایش صورت با پوست سفید

نکات آرایشی برای پوست های سفید

عکس خورشید مورد نظر را که در مورد پوستهای سفید هم می تواند بی رنگ و نیز رنگی باشد که در صورت رنگی بودن قدری پوست را از سفیدی کامل خارج خواهد ساخت را بر روی پوست زده و با ضربه ی چهار انگشت آن را به طور کامل بر روی چهره بزنید، بنابراین از یک تا دو لحظه که عکس خورشید به طور کامل جذب شد.

بیشتر بخوانید:  رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

قدری کرم پودر همرنگ با رنگ سفیدی پوست نه سفید تر از آن بلکه به حالتی که پوست شما را به رنگ هلویی و صورتی زیبایی در آورد و در عین حال تفاوت زیادی نیز با رنگ گردن نداشته باشد ،استفاده نموده و یک لایه که همه منفذهای پوست را بپوشاند بزنید و باز قدری شکیبایی کرده تا به صورت یکجور بر روی پوست شما بنشیند .آنگاه در صورت میل‌کردن به خارج شدن پوست از براقی و شگفت‌زده شدن می توانید از پنکیک هماهنگ با کرم پودر مصرفی استفاده کرده و صورت را برای آرایش آماده کنید.

%name نحوه آرایش پوست سفید

شیوه آرایش پوست سفید

سفید بودن مثل این میباشد که صورت شما یک برگ نقاشی خالی میباشد و هر چیزی روی آن بیش از حد به چشم می آید.اهمیت ندارد چشمانتان چه رنگی دارد و باید رنگ سایه را طبق رنگ پوست خود انتخاب کنید.فردی که پوست تیره ای دارد به راحتی می تواند رنگ های سریع و روشن را به کار ببرد اما شما باید از رنگ های خنثی مشابه قهوه ای روشن و رنگ های بنفش و صورتی استفاده کنید. رنگ های آبی روشن و زرد امکان دارد آشکار شما را غیر طبیعی نشان دهد.

بیشتر بخوانید:  ژلیش ناخن چیست ؟ آموزش زدن ژلیش ناخن

سایه ها را هماهنگ با رنگ لباس انتخاب کرده و برای زیر ساخت سایه رنگ روشن بزنید و از بالا به پایین چشم سایه روشن تا تیره استفاده کنید.

%name نحوه آرایش پوست سفید

تصاویر آرایش پوست سفید

رژ و رژ گونه تاثیر بسیاری روی جذابیت آرایش صورت دارد. از رنگ های قرمز و صورتی و قرمز آلبالویی افراد که پوست سفید دارند استفاده کنند و همچنین از رنگهای هلویی و صورتی و برنزی برای رژ گونه استفاده کنید.

رژ گونه را هماهنگ با رژ لب انتخاب کنید رژ لب را از رنگهای پر رنگ و رژ گونه بر تصویر ملایم باشد و یا بالعکس. خط چشم مشکی پر رنگ انتخاب جالبی نمی باشد. ولی اگر استفاده می کنید خیلی نازک کشیده شود و لبه های آن محو شود. خط چشم را در پلک بالا و گوشه چشم استفاده کند دور چشم نکشید.ریمل مشکی اشکالی ندارد استفاده کنید از ریمل های رنگی سرمه ای و قهوه ای هم می توانید استفاده کنید

%name نحوه آرایش پوست سفید

شیوه آرایش پوست سفید

%name نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …