نکاتی برای انتخاب کیف

tips2 choose bag1 نکاتی برای انتخاب کیف

نکاتی برای انتخاب و خرید کیف

کیف ها تنها زیبا یا مفید نیستند بلکه می توانند بر وضعیت بدن ، قدرت بدن و حتی شکل بدن ما نیز اثر بگذارند. بنابراین، زیاد مهم میباشد که بدانید چگونه یک کیف را انتخاب کنید که به هیچ وجه به بدن شما صدمه نرساند. می توانید نکات و ترفندهای آسان ای را برای به دست آوردن آن رعایت کنید و اعتماد حاصل کنید که کیف های شما به هر راه ممکن سرمایه گذاری خوبی هستند.

9 نکته برای کمک به شما در انتخاب کیفی که به پشت شما صدمه نرساند

ما نکات و ترفندهایی را جمع آوری کرده ایم تا دریابیم که کیف شما ایده آل میباشد یا نه؟.

1- به پیگیری کیفی بروید که نزدیک بدن باشد.

وقتی کیفی را انتخاب می کنید که نزدیک بدن باشد، وزن آن به طور مساوی توزیع شده و ارگونومیک تر خواهد بود. از آن به صورت ضربدری استفاده کنید، بنابراین اگر بند را روی شانه سمت راست انداختید، کیف را روی بدن و سمت چپ خود قرار دهید. به یاد داشته باشید، توصیه می شود که گاه به گاه طرفین را تبدیل دهید.

tips2 choose bag2 نکاتی برای انتخاب کیف

بند کیف را به صورت ضربدری بیاندازید

بیشتر بخوانید:  مدل جدید پالتو خزدار

2- از کیف هایی که باید در بغل شما حمل شود، خودداری کنید.

از مدل هایی که تنها با بازوهای شما قابل حمل میباشد خودداری کنید. به پیگیری کیف هایی بروید که به روی شانه های شما آویخته می شود. هنگامی که کیف خود را تنها با بازوی خود حمل می کنید، می تواند سبب مشکلات آرنج، شانه، مچ و گردن شود.

tips2 choose bag3 نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف های دسته بلند استفاده کنید

3- به وزن کیف توجه کنید.

توجه به وزن کیف زیاد مهم میباشد. از آنجا که قصد دارید وسایل را در داخل کیف خود حمل کنید، باید در نظر بگیرید که وزن کیف خود در حال بیشتر شدن میباشد. این نباید بیش از  10٪ از وزن بدن شما باشد.

tips2 choose bag4 نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف های سبک استفاده کنید

4- از زنجیر خودداری کنید.

اگرچه زنجیرها کالاهایی هستند که یک کیف را زیبا تر می کنند، اما در مورد بدن شما بهترین انتخاب نیست. آنها سنگین هستند و متمایل‌شدن به چیدن گوشت دارند. به دنبال دسته های کوتاه و نرم باشید که به شما صدمه نمی رساند.

tips2 choose bag5 نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف های بند زنجیری استفاده کنید

5- تست کنید.

بیشتر بخوانید:  زیباترین مدل های تونیک پاییزی زنانه و دخترانه + راهنمای ست کردن

بعضی اوقات کیف ها، آن چیزهایی نیستند که به نظر می رسند. مهم میباشد که قبل از خرید کیف را امتحان کرده و تست کنید. شما می توانید آن را احساس کنید  وزن آن را برآورد کنید، ببینید آیا مدلی که در کنار بدن شما قرار دارد را دوست دارید و بسنجید که آیا تسمه ها به شما صدمه می رساند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این بهترین مدل برای شما میباشد.

tips2 choose bag6 نکاتی برای انتخاب کیف

قبل از خرید کیف آن را تست کنید

6- پیگیری مدل های کوچک بروید.

مدل های کوچکتر را انتخاب کنید، بنابراین بیش از حد بدن شما کوفته نمی شود. اول، آنها سبک تر هستند زیرا کوچکتر هستند. دوم، شما نمی توانید چیزهای زیادی را حمل کنید، زیرا می دانید آنها درون کیف شما جا نمی شوند.

tips2 choose bag7 نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف های کوچک استفاده کنید

7- به دنبال مدل هایی باشید که به خوبی ساخته شده باشند.

اگر کیف دارای یک شکل، پایه استوار و محفظه داخلی باشد، وزن را به خوبی توزیع کرده و شانه ی شما درد نمی گیرد. مدل هایی را انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشد، بنابراین به بدن خود صدمه نمی رسانید. اندازه کیف مهم نیست، تا زمانی که این پشتیبانی را به شما بدهد.

tips2 choose bag8 نکاتی برای انتخاب کیف

کیف های خوش قالب و خوب بخرید

بیشتر بخوانید:  بهترین مدل های لباس گل گلی دخترانه | تمام فصول

8- کیف هایی را انتخاب کنید که توسط بخت های زورمند تری از بدن شما حمل شود.

بهترین گزینه ها همیشه مواردی هستند که می توانند توسط بخت زورمند تری از بدن شما حمل شوند. کوله پشتی و کیف های کمری گزینه های زیاد خوبی برای نگه داشتن وسایل شما بدون اینکه فشاری بیش از حد به بدن شما بیابد. مهره های کمر و کمر شما می تواند وزن بیشتری نسبت به گردن، بخت بالایی کمر و ساعد داشته باشد.

tips2 choose bag9 نکاتی برای انتخاب کیف

از کوله پشتی و کیف کمری استفاده کنید

9- بندهای بلند و پهن را انتخاب کنید.

بند هنگام انتخاب کیف خود می تواند معنی زیادی داشته باشد. اگر خیلی نازک باشد، علاوه بر اینکه قادر به نگهداری از کیف نیست، برای اینکه کیف خود را روی شانه نگهداری کنید، به پوست شما صدمه می رساند. بنابراین، به دنبال کیف هایی باشید که بندهایی پهن و بلند دارند، برای بدن بهتر میباشد.

tips2 choose bag10 نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف هایی با بندهای بلند و پهن استفاده کنید

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

ست کت و شلوار کرم مردانه

ست کت و شلوار کرم مردانه مدل و ست کت و شلوار کرم مردانه رنگ کرم، …