چه مدل انگشتری به دست ما می‌آید؟

1.Ljpg  300x172 چه مدل انگشتری به دست ما می‌آید؟

تقریباً بیشتر ما در زمان خرید طلا هدفمان این است زیورآلاتی انتخاب کنیم که با تیپ و استایل ما همخوانی کامل داشته باشد و به اصطلاح به ما بیاید. چون در اصل این اکسسوری‌ها را خریداری می‌کنیم که تکمیل‌کننده‌ی لباس‌هایمان باشند و ما را جذاب‌تر نشان دهند. اما باید توجه داشته باشید که علاوه بر لباس، بهتر است زیورآلات طلا با رنگ پوست، اندام، جثه و فرم صورت و دست‌های فرد هم تناسب داشته باشد.

برای اینکه منظورمان را بهتر متوجه شوید، ما در این مطلب انگشتر طلا را مثال زده‌ایم و توضیح داده‌ایم که چه مدل انگشتری باید برای چه مدل دست‌هایی انتخاب شود. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انتخاب انگشتر متناسب با فرم دست

در اولین قدم برای انتخاب انواع انگشترهای طلای زرد، سفید یا رزگلد شما باید به فرم دست‌های خود توجه کنید. یعنی بر اساس چاقی، لاغری، توپر بودن انگشت‌های دست، کشیده یا لاغر بودن انگشت‌ها و فرم کلی دست‌ها باید مدل انگشتر موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر دست‌های درشت و مردانه دارید، بدون شک انگشترهای ظریف و باریک در دست‌های شما چندان زیبا دیده نخواهند شد. چون باریک بودن انگشتر باعث می‌شود که بزرگ و درشت بودن دست‌های شما بیشتر دیده شود. یعنی در واقع باعث تشدید فرم کلی دست‌ها می‌شود.

بنا بر توضیحات بالا احتمالاً متوجه شده‌اید که هر چه اندازه و سایز انگشتر با فرم کلی دست‌های شما همخوانی بیشتری داشته باشد، انگشتر جلوه‌ی بیشتری در دست‌های شما خواهد داشت. انگشترهایی که اندازه کوچک و جزئیات ظریف دارند برای دست‌های ریز و کوچک مناسب‌تر هستند. برعکس، کسانی که دست‌های بزرگ دارند بهتر است به دنبال انگشتری باشند که ابعاد و اندازه کلی آن درشت است و جزئیات زیادی هم روی آن کار شده است.

بیشتر بخوانید:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

انتخاب انگشتر متناسب با فرم انگشت‌های دست

علاوه بر فرم کلی دست‌ها و توجه به ظریف یا درشت بودن آن‌ها، بهتر است به فرم انگشت‌های دست خود هم توجه داشته باشید. برخی از زنان و مردها دارای انگشت‌های باریک و کشیده هستند. این در حالی است که بعضی دیگر انگشت‌های چاق و کوتاه دارند. بنابراین، مدل انگشتر طلایی که می‌خواهید بخرید به طور مستقیم به بلندی و پهنای انگشت‌های دست‌های شما بستگی دارد.

کسانی که انگشت‌های کوتاه و چاق دارند، بهتر است انگشتری انتخاب کنند که باعث کشیده دیده شدن انگشت‌های دست‌شان می‌شود. به طور مثال، انگشترهای باریک و نازک با پهنای کم، سنگ‌‌های بیضوی و تخم‌‌مرغی شکل، سنگ‌های زمردی مستطیل‌شکل که زیاد هم کشیده نباشند و نگین‌های کشیده برای این افراد مناسب‌تر است. حتی این افراد می‌توانند با پوشیدن دو انگشتر در یک دست، چاقی انگشت‌ها را در زیر این زیور طلایی پنهان کنند. یادتان باشد که انگشتر باریک با سنگ‌های نازک باعث می‌شود تا انگشتان دست این افراد پهن‌تر دیده شود.

در مقابل، افرادی که انگشت‌های بلند و کشیده دارند، باید سراغ مدل‌هایی بروند که انگشت‌ها را پهن‌تر نشان می‌دهد. مثلاً انگشترهای پهن که سنگ‌های کوچک دارند برای این افراد مناسب‌تر است. یا انگشتر با نگین گرد، تراش پرنسسی برای انگشت‌های کشیده مناسب‌تر است. البته، اگر انگشت‌ها خیلی کشیده هستند بهتر است انگشتر ظریف بدون نگین انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  سنگ شکن کوبیت چگونه کار می کند؟

2.jpgL  300x175 چه مدل انگشتری به دست ما می‌آید؟

انتخاب انگشتر متناسب با رنگ پوست

انتخاب انگشتر یا هر نوع زیورآلات طلایی دیگر بر اساس رنگ پوست اهمیت زیادی دارد. به این دلیل که هارمونی میان رنگ پوست ما و لوازم زینتی که استفاده می‌کنیم در جذابیت و شیک بودن استایل‌مان تاثیر به‌سزایی دارد. به طور مثال، انواع انگشتر طلای زرد روی دست افرادی که زمینه پوست گرم دارند جلوه‌ای شاداب‌تر و جذاب‌تر از خود نشان می‌دهد. یا مثلاً انگشترهای نقره‌ای، سفید و مدل‌های رنگ روشن برای زمینه رنگ پوست سرد مناسب هستند. بنابراین، پیش از انتخاب انواع زیورآلات طلا بهتر است رنگ پوست خود را تعیین کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

تعیین رنگ پوست هم کار بسیار آسانی است. فقط کافی است مچ دست خود را زیر نور خورشید نگاه کنید. اگر رگ‌های دست‌تان هاله‌ای از رنگ آبی یا بنفش داشتند یعنی پوست با تناژ سرد دارید. اما اگر رگ‌های دست به سبزی می‌زد یعنی پوست شما تناژ گرم دارد. اگر احساس کردید که رگ‌ها هم آبی دیده می‌شوند و هم سبز، خیلی تعجب نکنید چون تناژ رنگ پوست شما خنثی است. در این حالت می‌توانید هر رنگ طلایی که دوست دارید را انتخاب و خریداری کنید. پس از تعیین رنگ پوست می‌توانید با خیال راحت سراغ خرید انگشتر بروید. برای این منظور می‌توانید از میان انگشتر های پرسته گزینه‌ی متناسب با سلیقه و رنگ پوست خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  چگونه یک کارت پستال بسازیم

انتخاب انگشتر طلا بر اساس سن

سن نیز معیار دیگری برای انتخاب انگشتر مناسب برای دست‌هاست. به این دلیل که افزایش سن باعث چروک شدن پوست دست می‌شود و می‌توان با کمک انگشتر این چروک‌ها را پوشاند. برای این منظور هم بهتر است از انواع انگشترهای پهن با سنگ‌های درشت استفاده کرد تا رگ‌ها و چروک‌های پوست دست کمتر دیده شود.

از کجا انگشتر مناسب دست خود را خریداری کنیم؟

تا این‌جا در مورد نکاتی صحبت کردیم که پیش از خرید انواع انگشتر طلا بهتر است رعایت کنید؛ پس از اینکه متوجه شدید دقیقاً چه مدل‌ انگشترهایی به دستان شما می‌آید می‌توانید برای خرید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر سر بزنید. یکی از فروشگاه‌های که می‌توانید به طور کامل به آن اعتماد کنید، گالری پرسته به است. در گالری پرسته مدل‌های بسیار متنوعی از انگشترهای زنانه و مردانه طلا عرضه می‌شوند که همگی دست‌ساز و هنر دست هنرمندان هستند. این محصولات در سایز، رنگ و شکل‌های مختلف عرضه می‌شوند. در نتیجه می‌توانید مدلی را سفارش دهید که بیشترین تناسب با مشخصات شما را دارد.

برگرفته از وبسایت (https://parasteh.com/ )

 

منبع: چطور/chetor.com

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …