کاهش چین و چروک با اتوی صورت

پاکسازی و کاهش چین و چروک پوست با اتوی صورت

یکی از ابزارهایی که برای رفع چین و چروک و پاکسازی پوست فروخته می شود، اسکرابر پوست درماف یا اولتراسونیک است. دستگاه درماف که از فناوری اولتراسونیک برای لایه برداری پوست صورت استفاده می کند ساخت کشور کره است و در ایران با نام اتوی صورت شناخته می شود. اتوی صورت با ارزش مناسب برای سالن ها و کلینیک های زیبایی که می توانید در خانه برای مراقبت از پوست خود استفاده کنید. البته همه باید توجه داشته باشند که هدف اصلی اتو برقی اسکراب و تمیز کردن صورت است.

1 9 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

اتو صورت چیست؟

اتوی اولتراسونیک صورت یک دستگاه اسکرابر اولتراسونیک پوست است، دستگاه کوچکی که از امواج اولتراسونیک برای لایه برداری پوست استفاده می کند. اتوی صورت مانند اسکراب اولتراسونیک است که کثیفی و چربی پوست را پاک می کند و به اصطلاح آهن پوست را صاف می کند. این دستگاه دارای لبه فلزی نازکی است که ارتعاشات سطحی را به پوست منتقل می کند. بسیاری از سالن ها و کلینیک های پوست از اتوهای صورت برای پاکسازی پوست استفاده می کنند.امواج اولتراسونیک اتوی صورت منافذ بسته پوست را باز می کند و علاوه بر پاکسازی و لایه برداری به جذب بهتر سرم ها، کوکتل ها و مواد مغذی استفاده شده روی پوست کمک می کند و پوست را ترمیم و لیفت می کند و رنگ چهره را روشن می کند. به نرمی

1 10 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید استفاده از اتوی صورت

لایه برداری پوست با استفاده از سونوگرافی جایگزین عالی برای لایه برداری شیمیایی و تهاجمی است که می تواند باعث تحریک پوست شود. از اتو مو برای لایه برداری، تحریک تولید کلاژن پوست استفاده کنید و با کمترین قیمت می توانید پوستی جوان داشته باشید و خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی کنید. لایه برداری صورت درماف باعث کاهش افتادگی و لیفت پوست می شود. با استفاده از این روش می توانید پوست خود را برای آرایش کامل آماده کنید. لایه برداری به این روش منافذ پوست را کوچک می کند و از ایجاد جوش جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:  کرلی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

1 11 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید پاکسازی پوست با اتوی صورت

از بین بردن خشکی پوست

اگر پوست شما خشک است و همیشه پوسته های روی سطح وجود دارد، استفاده از اتوی صورت می تواند لایه برداری بهتری داشته باشد، سلول های زیرین پوست را تقویت کند و پوست را نرم و الاستیک کند.

استفاده از اتو برای از بین بردن لکه های تیره از روی پوست

بیشتر بخوانید: خواص پوستی ماسک صورت انجیر طرز تهیه انواع ماسک صورت انجیر

پوست اغلب با افزایش سن یا آکنه دچار لکه های تیره می شود.لایه برداری با اتوی صورت، رشد و بازسازی سلول های پوست را تحریک می کند و به رفع یا روشن شدن لکه های تیره روی صورت شما کمک می کند.

کاهش چین و چروک صورت

استفاده از اتوی صورت می تواند تولید کلاژن را تحریک کند و با ماساژ دادن پوست، افتادگی پوست را کاهش دهد، چین و چروک ها را برطرف کند و پوست را سفت کند. برای داشتن اثری جوان کننده بر روی پوست، سعی کنید از آن به همراه کرم ها، سرم ها و کوکتل های جوان کننده استفاده کنید.

1 12 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

تنظیم چربی پوست

یکی از مشکلات پوست چرب این است که غدد چربی پوست بیش از حد سبوم ترشح می کنند و در نتیجه چربی بیش از حد، تیره شدن پوست و جوش های سیاه و سفید ایجاد می شود. از سوی دیگر، پوست های چرب بیشتر کثیفی ها و کثیفی ها را جذب می کنند که می تواند منجر به مسدود شدن منافذ پوست شود. پوست چرب با اتو مو لایه برداری می کند، چربی اضافی پوست را از طریق ناخالصی های جذب شده از بین می برد، به تدریج ترشح چربی را تنظیم می کند و پوست شما روشن تر و درخشان تر می شود.

بیشتر بخوانید:  طرز آرایش صورت در زمان کوتاه

منافذ باز پوست را کاهش می دهد

اگر پوستتان چرب است و منافذ پوستتان بزرگ و محسوس است و بافت پوستتان ناخوشایند است، استفاده صحیح از اتوی صورت علاوه بر پاکسازی پوست، به تنظیم تولید سبوم و رفع ناراحتی ظاهری پوست کمک می کند.

منافذ پوست خود را با اتوی صورت پاک کنید

آلودگی هایی مانند گرد و غبار یا لوازم آرایش وارد منافذ پوست شده و در نهایت باعث کدر شدن سطح پوست می شوند.با استفاده از F Therapy پوست را لایه برداری و اسکراب کنید تا منافذ پوست کاملاً پاک شود و پوست شما شاداب تر و درخشان تر شود.

1 13 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

پیشگیری از آکنه با آهن

با توجه به استفاده از درماف برای پاکسازی منافذ پوست، حذف آلودگی ها و چربی های اضافی پوست و حذف سموم از پوست، به مرور زمان و با استفاده منظم، تعداد آکنه و جوش های روی پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و شما پوست صاف خواهد شد

سلامت دایره ای

حرکت آهن پوست روی صورت می تواند به عنوان ماساژ پوست عمل کند، گردش خون پوست صورت را افزایش داده، پوست را درخشان و سالم می کند و به شادابی و جوانی پوست شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: رنگ های لاک ناخن بهار 2018، رنگ های محبوب لاک ناخن کدامند؟

جذب بهتر کرم ها و سرم های پوستی

یکی از بهترین کاربردهای DermF این است که به کرم های مغذی و کرم های پوستی کمک می کند تا به عمق پوست نفوذ کنند.برای این کار لازم است دستگاه را در حالت تغذیه قرار داده سپس سرم و کرم مورد نظر را به پوست مالیده و با اتو مو به صورت بمالید.امواج متقاطع صورت به جذب بهتر مواد مغذی به پوست کمک می کند.

راه های استفاده از درماف یا اتوی صورت

بیشتر بخوانید:  احیای مو چیست و روشهای احیای مو کدامند؟

حالت آهن لایه بردار

هنگام استفاده از اتو لایه بردار یا پاک کننده صورت، ابتدا صورت خود را با یک شوینده ملایم کاملا تمیز کنید، سپس پوست را صاف کنید تا منافذ باز شود، سپس کمی ژل رسانا به پوست بزنید، اتوی صورت را روی حالت لایه برداری قرار دهید و از آن استفاده کنید. در 45 درجه برای گوشه ها، از فشار کم استفاده کنید تا به آرامی پوست را بکشید تا لایه برداری و پاکسازی شود.

مرطوب کننده آهن صورت

برای استفاده از حالت مرطوب کننده یا مغذی اتوی صورت، باید از مرطوب کننده یا ژل روی صورت خود استفاده کنید و تیغه ها زاویه دار باشند و سمت صاف اتو در حین حرکت روی پوست قرار گیرد.

روش لیفتینگ اتو صورت

دستگاه را در حالت لیفت قرار دهید، کمی سرم یا ژل لیفتینگ روی پوست بمالید، گوشه تیغه دستگاه را به سمت بالا بچرخانید، انتهای صاف تیغه را روی پوست قرار دهید و اتو را از پایین به بالا حرکت دهید تا بلند شود. ژل

هنگام استفاده از اتوی صورت مراقب باشید

اتوهای صورت باید همراه با ژل، سرم یا کرم های رسانا استفاده شوند و نباید به صورت خشک استفاده شونداگر پوستتان خشک است می توانید هفته ای یکبار و اگر پوستتان چرب است 3 تا 4 بار در هفته از اتو صورت استفاده کنید.

می توانید هر روز به مدت 1 تا 3 دقیقه از حالت لیفتینگ و مرطوب کننده اتو برقی استفاده کنید اما اگر پوست حساس، خشک یا نازک است سعی کنید یک روز در میان از آن استفاده کنید. اتو را روی پوست فشار ندهید. ، فقط آن را به آرامی روی پوست بمالید در غیر این صورت باعث التهاب و سوزش پوست می شود. اتوهای صورت اولتراسونیک یا درماف برای لایه برداری استفاده می شوند، بنابراین استفاده بیش از حد می تواند باعث نازک شدن پوست شود.

.

مطلب پیشنهادی

آموزش براشینگ موهای کوتاه

براشینگ موهای کوتاه براشینگ موهای کوتاه براشینگ را می توان جزو کارهای روزانه دسته بندی …