کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

3498924613 کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

هوآشان، از جاذبه های خطرناک چین

در جایی عرض گذرگاه های کوه هوآشان به ۵۰ سانتیمتر می رسد و هر ساله هزاران نفر جان خود را از راه این گذرگاه ها از دست می دهند.

هنوز هم که هنوز است کشور چین برای خيلي ها مثل یک راز سر به مهر باقی مانده است و از آنجا که دومین رتبه ی جاذبه های دیدنی درفهرست جهانی یونسکو را قبل از ایتالیا دارد تور چین به یکی از تورهای پر فروش جهان تبدیل شده است و باید روزها برای دیدن همه ی آنها وقت بگذارید، یکی از جاهای دیدنی چین کوه وحشتناک هوآشان است.

بیشتر بخوانید:  عکس پروفایل شهادت امام علی (ع)

3754554285 کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

تصاویر کوه هوآشان

هوآشان نام کوهی و یکی از خطرناک ترین گذرگاه های کوهستانی جهان است که در شهر هوآیین و در کشور چین قرار گرفته است. این گذرگاه به اندازه ای زیباست که به آن لقب« کوه بهشتی» را داده اند.

3201236877 کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

عکس های کوه هوآشان

رشته کوه هوآشان، پنج قله دارد که برای رسیدن به این ۵ قله، تنها یکراه موجود است و آن هم یک مسیر خيلي باریک با شیب ترسناک است. در این مسیر کوهستانی، نرده ای هم قرار دارد که البته با گذشت زمان، ديگر مانند گذشته نیست و کاملاً فرسوده شده و در برخی جاها هم کاملاً قطع شده است! باید بدانید این گذرگاه کوهستانی، یکی از خطرناک ترین گذرگاه هاست که تا حالا بیشتری تعداد کشته شدگان را داشته و از نظر ایمنی، تقریباً صفر است.

بیشتر بخوانید:  ضرب المثل خمیازه خمیازه آرد، حیف بر جان آن‌که مُرد

3560319509 کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

مسیر خطرناک کوه هوآشان

2616554855 کوه هوآشان، یکی از خطرناک ترین مناطق کوهستانی دنیا

عکس مسیر پیاده روی کوه هوآشان

شما در ارتفاعات بالایی قرار دارید و به یک صخره( کوه) بلند وصل شده اید، جالب است که این انتخاب خودتان بوده است و این خود شما بوده اید که زندگیتان را ریسک نموده اید. درصورتی که یک کوهنورد حرفه ای هستید و از کوه های مطمئن دور و برتان خسته شده اید، این جا مکانی خارق العاده و عجیب برای احساس کردن هیجان مدنظرتان است. درصورتی که به دنبال خطر و هیجان هستید، این کوه مکانی مناسب برای تجربه ی آن است. درصورتی که حس می کنید که خیلی شجاع هستید، این جا برای امتحان شجاعت تان نیز عالی و مناسب است.

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته آهنگ های معروف + تکست موزیک های برتر

 

منبع:بیتوته

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

  نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی نازنین …