پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغز

امروزه مدیران سازمان ها و شرکت ها از هر فرصتی برای جلب نظر شرکای تجاری و مشتریان خود استفاده می کنند. در واقع به حدی دنیای رقابت جهت فروش بیشتر و گسترش کسب و کار شدید شده است که دیگر تنها نمی توان با کمک خدمات و محصولات اصلی شرکت نظر شرکای تجاری و مشتریان را جلب نمود. به همین دلیل مدیران سازمان ها همیشه به دنبال ایجاد تصویری متفاوت و برتر در ذهن دیگران می باشند. به حدی که این یک خصیصه اصلی برای مدیران محسوب می شود. اما هدایای سازمانی راهی برای ایجاد ارتباط بین سازمان و مدیران آن با مشتریان، کارمندان و یا شرکای تجاری می باشد که از این طریق مدیران آن سازمان و یا شرکت جلوه ای متفاوت در ذهن مخاطب خود ایجاد می کنند. هدایای سازمانی و شرکتی به مدیران کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی موثرتری داشته و فرصتی ایجاد می کند تا درباره سازمان و شرکت خود و همچنین کالاها و خدماتی که ارائه می دهند صحبت نمایند.

b40d6a12 cf31 442b bc71 f8232399d30b پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش پک سازمانی آجیلستان فروش آجیل هدیه 1

پک هدیه شرکتی آجیلستان یک ایده عالی برای گسترش کسب و کار شما

سنت هدیه دادن در تمامی فرهنگ ها و ملل به نحوی وجود دارد. اما در این بین هدیه دادن در فرهنگ ما جایگاه ویژه تری دارد. هدیه دادن می تواند محبت و حمایت افراد را به شما جلب کند و احترام بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. اما در سازمان ها هدیه دادن جنبه های دیگری نیز دارد. یک جلسه که خاتمه آن با پک های سازمانی و هدایای نفیس برگزار شود هم برهه پایانی جلسه را طولانی تر کرده و علاوه بر ایجاد صمیمیت ، فرصت بیشتری به مدیران آن سازمان جهت ارائه نظرات و مطالبات خود می دهد.

در بین انواع پک های سازمانی و هدایای شرکتی موجود در بازار پک های سازمانی آجیلستان تفاوت بارزی با دیگر شرکت ها دارد. زیرا از یک سو پک های سازمانی آجیلستان را می توان برای پذیرایی در همایش ها و جلسات مهم سازمان استفاده نمود و از سوی دیگر این پک ها خصوصا پک های سازمانی آجیلستان که جعبه های از جنس چوب و چرم دارند جهت هدیه به مهمانان ویژه قابل استفاده است. خصوصا برای افراد بالارتبه و مهم سازمان و شرکت ها که شما نیاز به جلب نظر آن ها و ابراز ارادت حتی در کوتاه ترین ملاقات ها دارد.

9f3f5648 96d3 4bb1 aa67 cc0368ab0c9b پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش آجیل چهار مغز فروش آجیل خام 1

پک آجیل هدیه شرکتی آجیلستان حاوی بهترین و مرغوب ترین نوع آجیل تازه امساله در بازار می باشد. که براساس نظر و سلیقه شما می توان داخل این پک ها اقلام هدیه مانند کتاب های ارزشمند ، یادگاری هایی از جمله انواع ماگ ، کیف پول و دسته کلید همراه با حک نام و لوگوی شرکت شما افزود.

بیشتر بخوانید:  خرید تور استانبول2022در سایت لحظه آخر

چرا پک آجیل را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟

معمولا هدیه باید طوری انتخاب شود که برای طرف مقابل قابل استفاده باشد و یا اینکه باب سلیقه و انتخاب ایشان نیز باشد. هستند افراد معدودی که هنگام گرفتن هدیه به این مسائل توجه کرده و حتی هدیه دریافت شده را معیار و قیمت گذاری می کنند. به همین دلیل زمانی که برای افراد زیادی هدیه می خرید (بعنوان مثال کارکنان سازمان و افراد شرکت کننده در یک جلسه یا همایش) بهتر است از هدایایی استفاده کنید که باب همه افراد و سلیقه های مختلف باشد.

fe511a91 2d0f 42f1 82d0 b8dad894da94 پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش بسته هدیه آجیل آجیلستان 1

کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی از سوی دیگر باعث می شود که شما بیشتر دیده شوید. چند نمونه از انواع پک های سازمانی و بسته های هدیه آجیلستان با جعبه های چوب و چرم به صورت ماندگار و طولانی مدت بعنوان جعبه تی بگ و جای وسایل روی میز قابل استفاده است و با حک نام و لوگوی شما روی این جعبه ها ، شما می توانید تا مدت ها در ذهن مخاطب خود ماندگار شوید.

624e3817 5c70 4ce8 b031 a20eb00bc72f پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش بسته هدیه آجیل آجیلستان 2

انتخاب نوع آجیل در چیدمان پک های سازمانی

پک های سازمانی و بسته های هدیه آجیلستان با وجود تنوع انتخاب اولیه، باز هم برای انتخاب محتویات بسته ها به شما حق انتخاب لازم را داده است. حجم جعبه ها و ظروف از قبل در وب سایت آجیلستان به آدرس ajilestan.com کامل و دقیق درج شده است.

اغلب پک های سازمانی و بسته های هدیه دارای ساک هدیه مخصوص خود نیز هستند که قابلیت چاپ لوگو و برند شما را نیز صد در صد دارند.

در زیر لیستی از انتخاب های مختلف شما برای پک های سازمانی و بسته های هدیه را ارائه می دهیم.

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از انواع مرغوب و پر طرفدار پسته ایرانی می باشد. این نوع پسته از انواع فروش پسته دستچین زعفرانی احمد آقایی ، پسته دستچین خام احمدآقایی، پسته احمد آقایی زعفرانی و پسته احمدآقایی خام می باشد. اگر مخاطب شما به تغذیه سالم اهمیت بسیاری می دهد انواع آجیل خام برای انتخاب هدیه برای ایشان بسیار مناسب می باشد.

پسته اکبری

پسته اکبری آجیلستان از نوع مرغوب ، ترد و تازه می باشد. این پسته در انواع پسته اکبری خام و پسته اکبری شور یا همان پسته اکبری نمکی در بازار موجود است . پسته اکبری ظاهری درشت تر داشته و بیشتر از انواع دیگر پسته به کشور های اروپایی صادر می شود.

مغز فندق و فندق با پوست

فندق را می توانید به صورت مغز و با پوست خریداری کنید همچنین فندق نیز مانند بقیه انواع آجیل در دو نوع فندق خام و فندق نمکی به فروش می رسد. پس شما هم می توانید فروش فندق با پوست خام ، مغز فندق خام ممتاز، فندق شور و مغز فندق اعلا درشت را برای پک های خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  از درخت خون اژدها در یمن تا حفره‌ای عجیب که نام اداره پست را یدک می‌کشد + عکس

انواع بادام جهت پک آجیل هدیه

انواع بادام از جمله بادام درختی خام ، بادام درختی نمکی، بادام هندی خام ، بادام هندی زعفرانی شور، بادام منقا ، بادام پوست کاغذی، بادام زمینی خام و بادام زمینی بو داده

بادام هندی

بادام هندی یکی از آجیل هایی است که میوه مناطق گرمسیری بوده و به صورت سیب بادام هندی بار می دهد.

بادام هندی برای کاهش وزن، کنترل قند خون و سلامت قلب بسیار مفید است. بادام هندی بین بقیه مغز های آجیل محبوب تر است خصوصا کودکان بادام هندی را از بقیه دانه های آجیل بیشتر دوست دارند.

البته به دلیل تفاوت قیمت بادام هندی با قیمت آجیل های دیگر باید اذعان داشت که برای بسته آجیل هدیه بسیار انتخاب خوبی است.

6783e384 8a35 47cd ad1a 13022c42369f پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغز

قیمت آجیل چهار مغز ارسال فوری 1

بادام درختی

بادام درختی از محبوب ترین مغز ها و آجیل های دنیا می باشد. بادام در تهیه غذا ها و خورشت ها، دسر ها، انواع روغن و لوازم ارایشی کاربرد دارد.

f61fe9ea fbef 4819 8b4f 0d48150b5438 پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزقیمت آجیل چهار مغز ارسال فوری 2

بادام زمینی

بادام زمینی به آجیل ورزشکاران مشهور است و تمامی افرادی که قصد دارند با انرژی تر باشند ، کمتر غذا بخورند، و یا در دوره های حجم سازی هستند وجود بادام زمینی در رژیم غذایی آن ها یک ماده اجباری و بسیار مفید است.

تخمه کدو

تخمه کدو و انواع تخمه ها برای دور همی ها و مهمانی ها بسیار گزینه مناسبی است. تخمه کدو سرشار از انواع ویتامین های آ، کا، اسید های چرب و امگا 3 می باشد. باعث افزایش و تقویت مو ها می شود.

تخمه آفتابگردان دورسفید

تخمه آفتابگردان معمولا به صورت تنها و در پک های جداگانه به فروش می رسد. تخمه آفتابگردان محبوبترین تنقلات در بین ایرانیان است که برای ساده ترین مهمانی ها و شب نشینی ها استفاده می شود.

تخمه جابانی

تخمه جابانی یا ژاپنی ، محصول هندوانه آجیلی است که در یکی از روستاهای اطراف دماوند به نام جابان کشت می شود. هرچند شکستن این تخمه کمی سخت می باشد ولی علاقمندان مخصوص خود را دارد و خیلی ها هم برای اینکه دیرتر از بقیه مغز های آجیل خورده می شود، آن را تهیه می کنند تا ظرف آجیل همیشه پر به نظر بیاید.

انواع خشکبار و برگه

برگه قیسی و دیگر خشکبار نیز برای پک های هدیه و بسته های آجیل بسیار مناسب هستند. علاوه بر طعم بسیار خوشمزه و جذاب برگه ها و خشکبار به پک هدیه شما رنگ و لعاب دیگری بخشیده و تنوع جذابی برای مخاطب شما همستند.

معیارهای انتخاب هدیه مناسب و معیارهای انتخاب پک سازمانی مناسب

انتخاب یک پک هدیه و یا بسته سازمانی دو گزینه کاملا متفاوت می باشند که مسلما معیارهای متفاوتی نیز باید داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  شرایط اجاره خودرو در دبی چیست؟

انتخاب بسته هدیه مناسب

یک هدیه مناسب معیارهای متفاوتی را باید در نظر گرفت مانند زمان و مناسبت تقدیم هدیه، شخصی که به وی هدیه می دهید. جمعی که هنگام هدیه دادن حضور دارند. قیمت و هزینه یی که برای خرید بسته هدیه در نظر گرفته اید. این ها معیارهای بسیار مهمی می باشد که برای هدیه دادن باید در نظر بگیرد.

پک هدیه آجیل یلدا

هدیه دادن آجیل در مراسم شب یلدا از مرسوم ترین مناسبت های ما ایرانیان می باشد. درست است که آجیل یکی از گزینه های پذیرایی در شب یلدا است اما وقتی برای مراسم شب یلدا به یک مهمانی یا جمع خودمانی وارد می شوید و یا با کودکان برخورد می کنید، بهتر است دست خالی نبوده و هر کادو یا هدیه یی برای شب یلدا مناسب نخواهد بود.

بسته هدیه آجیل یلدا برای شما قطعا بهترین انتخاب خواهد بود و شما می توانید از یادگاری های کوچک نیز در کنار پک هدیه آجیل یلدا استفاده کنید اما خب این یادگاری ها معمولا کوچک و ارزان بوده و بهتر است از یک پک آجیل هدیه نیز برای رفتن به این مهمانی ها استفاده کنید.

832bb6a8 d436 4336 b5d6 507d54b498c0 پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش آجیل یلدا آجیلستان 1

فروش پک پذیرایی آجیل چهارمغز آجیلستان 1

پک هدیه ولنتای آجیلستان

ولنتاین و روز عشاق ایرانیان دو مناسبت مهم است که برای عاشقان و دوستان بسیار اهمیت دارد. این دو مناسبت که فاصله زمانی کمی با یکدیگر دارند معمولا با هدایای مانند شکلات، عروسک ، یادگاری های کوچک و گل ترکیب می شوند. اما بسیاری از افراد امروزه علاقه ای به خوردن شکلات، آب نبات و بیسکوییت های فانتزی نداشته و ترجیح می دهند که خوراکی های سالم هدیه بگیرند. بنابراین پک آجیل هدیه ولنتاین شرکت آجیلستان گزینه بسیار برتر و بهتری نسبت به دیگر پک های هدیه ولنتاین می باشد که تقریبا همان مقدار هزینه برای شما خواهد داشت.

782fd833 70e7 4dad ba61 05c678988b65 پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش پک ولنتاین آجیل و هدیه آجیلستان 1

پک سازمانی آجیل / پک آجیل سازمانی

پک آجیل سازمانی نیز در دو نوع وجود دارد. بسته ها و جعبه های هدیه آجیل که دارای بسته بندی های چوب و چرم بوده و بسیار شیک تر و شکیل تر می باشند. افرادی که بسته های هدیه آجیل سازمانی را از شرکت آجیلستان سفارش دهند می توانند درخواست حک نام و لوگوی خود را نیز داشته باشند.

6d25ff4f 282b 4868 97a6 f56e38c7e03c پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغز

فروش پک لوکس سازمانی 1

پک پذیرایی سازمانی آجیل

این پک ها برای همایش ها، جلسات و مراسمات بوده و بیشتر آن ها از جعبه های هارد باکس می باشند.

e091b343 952d 4fa0 9eb6 f91055b532a0 پک سازمانی آجیلستان و بسته هدیه آجیل چهار مغزفروش پک تدارکاتی آجیل سازمانی پذیرایی 1ف

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …