معرفی بهترین دوربین مداربسته برای منزل

انتخاب کردن یک دوربین مداربسته مناسب و ایده‌ آل جهت منازل کار بسیار مهمی است، چون این دوربین‌ ها نه تنها باید حافظه خوبی داشته باشند، بلکه بتوانیم به صورت طولانی مدت نیز از آن ها استفاده کنیم تا در هنگامی که خارج از منزل هستیم، مشکلی برای اجناس و دارایی‌ های قیمتی پیش نیاید و در صورت لزوم بتوانیم به موقع از این دوربین‌ ها استفاده کنیم.

اما این که چه نوع دوربین و با چه ویژگی‌ ها و خصوصیاتی جهت نصب در منازل مناسب هستند، موضوع قابل اهمیتی می‌ باشد که بهتر است پیش از خرید به آن توجه داشته باشید، که ما به شما می کنیم از پکیج کامل دوربین مداربسته داهوا استفاده کنید. به طور کلی دوربین‌ های تحت شبکه و توربو جز بهترین دوربین‌ ها جهت نصب در منازل هستند. اما رایج‌ ترین و پراستفاده‌ ترین دوربین‌ ها موارد زیر هستند:

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین‌ های مداربسته آنالوگ در مقایسه با دیگر دوربین‌ های هوشمند از پیچیدگی کم تری برخوردار هستند و می‌ توان به آسانی آن ها را در منازل و آپارتمان‌ ها نصب کرد.

دوربین مدار بسته دام

این نوع از دوربین‌ های مداربسته میدان دید خوب و بالایی را زه وجود می‌ آورند. زاویه فیلم برداری در آن ها از دید افراد قابل تشخیص نمی‌ باشد، به همین دلیل گزینه مناسبی جهت پیشگیری از سرقت منازل و ارتکاب جرم محسوب می‌ شوند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید کوادکوپتر

دوربین مداربسته بالت

دوربین‌ های مداربسته از نوع بالت به صورت دیواری هستند و معمولاً برای فضاهای بیرون منازل استفاده می‌ شوند. این دوربین‌ ها بدنه استوانه‌ ای دارند و عموماً فلزی هستند، به همین دلیل به آن ها بالت گفته می‌ شود.

انواع دوربین مداربسته با قابلیت‌ های اتصال متفاوت

دوربین‌ های مداربسته‌ ای که در حال حاضر می‌ توانید از آنها در منازل استفاده کنید، قابلیت نصب بر روی موبایل‌ ها، تلویزیون و غیره را دارند، به همین دلیل استفاده کردن از آن ها بسیار آسان می‌ باشد:

دوربین مداربسته با قابلیت اتصال به گوشی

یک موضوع بسیار مهم در خصوص انتخاب دوربین مداربسته برای منزل قابلیت اتصال یافتن آن به گوشی‌ های هوشمند می‌ باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اهمیت آن به این دلیل است که شما در سریع‌ ترین زمان می توانید خودتان را به منزل رسانده و از بروز هر گونه سرقتی پیشگیری کنید. البته برای اتصال دادن این نوع دوربین‌ ها به گوشی هوشمند، حتماً باید دارای اینترنت و مودم باشید و برنامه اتصال دوربین به گوشی را نیز بر روی موبایل خودتان نصب کنید.

البته برخی از برندهای تولید کننده دوربین مداربسته برای این مورد برنامه‌ ها و نرم‌ افزارهای تخصصی را طراحی کرده اند، بنابراین هنگام خرید دوربین باید توجه داشته باشید که برند مورد نظرتان اپلیکیشن اتصال دوربین به موبایل را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:  نان تست ، بوم‌نقاشی زن سرشناس ژاپنی!

دوربین مداربسته با قابلیت اتصال به تلویزیون

بیش تر آپارتمان‌ ها دارای آنتن مرکزی هستند و از آن می‌ توان به عنوان نوعی کمکی جهت انتقال دادن تصاویر بر روی تلویزیون‌ ها استفاده کرد. این کار بسیار آسان است و با کمک گرفتن از یک نوع دستگاه مبدل مدولاتور می‌ توان آن را انجام داد. به این ترتیب بدون هیچ گونه محدودیتی می‌ توانید قسمت‌ های مختلف ساختمان را بر روی صفحه تلویزیون خود ببینید.

نکات مهم خرید دوربین مدار بسته

در هنگام خرید دوربین مداربسته برای منازل به چند نکته ذکر شده در زیر توجه داشته باشید:

نوع دوربین‌ ها

توجه داشته باشید که در حال حاضر انواع مختلف دوربین‌ های مداربسته وجود دارند که هر کدام برای شرایط مختلف و مناسب برای موقعیت خاصی طراحی و تولید شده‌ اند، بنابراین اگر قصد شما خرید دوربین مداربسته برای منزل است، حتماً راهنمایی‌ های لازم را از کارشناس فروش به دست بیاورید.

فناوری جدید

سعی کنید هنگام خرید دوربین مداربسته برای منزل، دوربینی را انتخاب کنید که در آن از فناوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده باشد، در این حالت می‌ توانید حداکثر استفاده از دوربین را داشته باشید.

دستگاه ضبط

یکی دیگر از نکات قابل توجه جهت خرید دوربین مداربسته منزل انتخاب دستگاه ضبط آن است. به طور کلی سیستم‌ هایی که جهت ضبط و ذخیره کردن تصاویر استفاده می‌ شوند، باید دارای قابلیت بالایی باشند، علاوه بر آن که قابلیت انتقال دادن تصاویر ضبط شده بر روی هارد دیسک و سی‌ دی‌ های دیگر را داشته باشد. علاوه بر ظرفیت هارد دیسک باید به موارد دیگری مانند تعداد ورودی دوربین، فناوری پشتیبان شده توسط آن، هوشمند بودن دوربین و غیره نیز توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نقش مؤثر مشاوره سئو در بهبود سئو سایت

a1b3a142 dd23 449b a31f e822db77e6e2 معرفی بهترین دوربین مداربسته برای منزل

روش مناسب نصب و راه‌ اندازی

به طور کلی راه اندازی کردن دوربین‌ های مدار بسته که به صورت بی سیم هستند بسیار ساده‌ تر است، چون به کابل کشی نیاز ندارند، حتی گاهی اوقات می‌ توانید خودتان نسبت به نصب آن اقدام کنید و تنها کافی است که اطلاعات دفترچه راهنمای دوربین را با دقت مطالعه کنید. اما سهولت در نصب کردن دوربین به مکان نصب، موقعیت نصب و هدف شما از نصب کردن بستگی دارد.

سخن پایانی:

فروشگاه مهرسام ایمن طیف گسترده‌ای از محصولات دوربین مداربسته و امنیتی را از برند معتبری مانند داهوا ارائه می‌دهد. این محصولات شامل انواع دوربین مداربسته آنالوگ، دیجیتال، تحت شبکه، بی‌سیم و غیره می‌شوند. برای اطلاع از قیمت دستگاه دوربین مداربسته داهوا با توجه به مدل، کیفیت و امکانات آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت دستگاه دوربین مداربسته داهوا در فروشگاه مهرسام ایمن بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …