هایک ویژن با کیفیت 4K

پیشرفت تکنولوژی و فناوری های به روز در جهان و عصر حاضر به سرعت در حال تغییر است. جهان امروز پر است از آدمهایی که به دنبال تهیه تجهیزات نظارتی و امنیتی هستند و قطعا برای آنها اهمیت دارد که این تجهیزات از چه مارکی باشد و دارای چه کیفیتی باشند؛ چرا که قطعا تهیه هر چیزی از بهترین مارک برای تمام کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت هایک ویژن در طول بیش از 20 سال فعالیت خود تواسته با اتکا به تولید محصولات باکیفیت، به عنوان بهترین بودن برسد. هایک ویژن با کیفیت 4K و در واقع دوربینهای مداربسته با وضوح 8 مگاپیکسل اوج کار هایک ویژن است.

lki4jo5tjvuj45oyh6yoj6ioyik 300x200 هایک ویژن با کیفیت 4K

هایک ویژن در کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی و دارای نمایندگی رسمی هایک ویژن به نشانی www.camirancctv.com  بهترین تجهیزات را از برند هایک ویژن به فروش می رساند. در فروشگاه کمیران دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل یا همان 4K موجود است که در هر دو تکنولوژی TVI و IP موجود است.

هایک ویژن به روزترین در جهان

به روزترین تکنولوژی در هایک ویژن، تکنولوژی 4K است.. در واقع 4K یک خروجی دستگاه است که تصویر را با بالاترین وضوح به کاربر ارائه می‌دهد. این تکنولوژی، آخرین تکنولوژی ارائه شده توسط هایک ویژن است و حدود 4 سال از انتشار آن می‌گذرد. این تکنولوژی، در دستگاه‌های ضبط و پخش کاربرد دارد و یک ویژگی بسیار مهم محسوب می‌شود. در این مقاله، به بررسی این تکنولوژی در محصولات هایک ویژن می‌پردازیم.

to045kiijuhgy84j5uft0945jj 300x200 هایک ویژن با کیفیت 4K

تحولات هایک ویژن

تحولات هایک ویژن و به طور کلی سیستمهای مداربسته مثل دیگر لوازم و تجهیزات الکترونیکی نیست که دائما در حال تغییر باشد. باید مدتی بگذرد تا سیستم جدید تولید شود. دوربین مداربسته  و مصرف آن به طور اختصاصی برای هر نفر مجزا نیست و به مانند گوشی موبایل یا لپ تاپ برای هر فرد قابل استفاده نیست. با این وجود هایک ویژن همواره در تولید محصولات به روز در جهان پیشگام بوده و تحولات مهمی را در این زمینه عرضه می کند.

بیشتر بخوانید:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین سهم از دوربین مداربسته سطح جهان را دارد. هایک ویژن که در رده بندی بهترین دوربین مداربسته، در مقام نخست جای گرفته، طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی‌ها به دلیل کیفیت بالای هایک ویژن و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا مانند 4K از این برند، استفاده می‌کنند؛ از این رو، دوربین مداربسته هایک ویژن، بیشترین مسئولیت برای پوشش امنیت مردم جهان برعهده دارد.

tkv45gjhy8954uf9to45jy9o 300x200 هایک ویژن با کیفیت 4K

چطور هایک ویژن بهترین شد؟

خوب است بدانید، هایک ویژن چرا و چگونه به برند نخست در رده بندی دوربین مداربسته تبدیل شده است. هایک ویژن که تولید دوربین مداربسته را از سال 2001 در شهر هانگژو در کشور چین، آغاز کرد و تراشه‌های الکترونیکی محصولات آن، تولید کشور آمریکا و شرکت آمبرلا است، نزدیک به دو دهه با رقبای خود در تولید دوربین مداربسته رقابت می کند و توانسته به عنوان برند نخست در دنیا خودش را مطرح کند. هایک ویژن همواره به دنبال تولید دوربین مداربسته خلاقانه و متنوع است و همواره نسبت به شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح بالا، قیمت مناسب تری دارد. در حال حاضر هایک ویژن با بیش از 26 هزار نفر کارمند و بیش از یک و نیم میلیارد دلار در سال درآمد دارد. چنین برندی با این حجم از نیروی کار، درآمد و حجم تولید بالا، توانسته به خوبی جای خود را در بین کاربران دوربین مداربسته باز کند و عنوان بهترین برند دوربین مداربسته را با خود به یدک بکشد.

بیشتر بخوانید:  چطور گوشی خیس مان را نجات دهیم؟

پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است. نکته دیگر در اینکه هایک ویژن را یک برند شاخص در بین برندهای دوربین مداربسته کرده، تنوع بالای محصولات آن است که دست کاربران را در انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب باز می گذارد. قیمت مناسب هایک ویژن نسبت به تمام دوربین مداربسته هم رده خود نیز از دیگر عوامل انتخاب هایک ویژن به عنوان برند نخست دنیاست.

تنوع هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن در دو نوع متداول دام و بولت در بازار عرضه می‌شود و در شکل‌های ظاهری مختلفی، وجود دارد. دوربین مداربسته دام هایک ویژن، قابل استفاده فضای بسته است و دوربین بولت مناسب فضای باز است. اسپیددام هم با قابلیت چرخش در فضای پراهمیت مورد استفاده قرار می گیرد.

تکنولوژی 4K در TVI

دستگاه ضبط و پخش توربو اچ دی هایک ویژن، 4 تا 32 کانال برای اتصال به دوربین مداربسته و انتقال اطلاعات بر روی هارد، یکی از محصولات هایک ویژن محسوب می‌شود. دستگاه‌های 4 کانال توربو اچ دی برای تهیه یک سیستم نظارتی با 4 دوربین مداربسته کاربرد دارد. دستگاه 8 کانال، 16 کانال و 32 کانال هم دقیقا همین شرایط را دارد. برای اینکه بدانیم کدامیک از دستگاه‌های هایک ویژن دارای تکنولوژی 4K هستند، باید به پارت نامبر محصول نگاه کنیم. راه آشنایی با شناسایی این تکنولوژی در ادامه به شما ارائه می‌شود.

هر دستگاه دارای یک پارتنامبر است. برای اینکه بدانیم کدام دستگاه از تکنولوژی 4K بهره می‌برد، باید به حرف انگلیسی آخر پارت نامبر توجه کرد. دستگاه های سری HT هایک ویژن توان اتصال به دوربینهای مداربسته تا 8 مگاپیکسل را دارند.

بیشتر بخوانید:  نظر کارشناسان در مورد خرید فن کویل برای ساختمان

تکنولوژی 4K در IP

دستگاه ضبط و پخش تحت شبکه هایک ویژن، 4 تا 128 کانال برای اتصال به دوربین مداربسته و انتقال اطلاعات بر روی هارد، یکی از محصولات هایک ویژن محسوب می‌شود. دستگاه‌های 4 کانال تحت شبکه برای تهیه یک سیستم نظارتی با 4 دوربین مداربسته کاربرد دارد. دستگاه 8 کانال، 16 کانال، 32 کانال، 64 کانال و 128 کانال هم دقیقا همین شرایط را دارد. برای اینکه بدانیم کدامیک از دستگاه‌های هایک ویژن دارای تکنولوژی 4K هستند، باید به پارت نامبر محصول نگاه کنیم. راه آشنایی با شناسایی این تکنولوژی در ادامه به شما ارائه می‌شود دستگاه های NVR سری K  دارای بالاترین پهنای باند بوده و از تکنولوژی 4K بهره می برند.

رزومه کمیران

2rf09k3jm4t35o9i5ktok 300x200 هایک ویژن با کیفیت 4K

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.

جوایز هایک ویژن

با اتکا به جلب اعتماد کاربران در ارائه دوربین مداربسته و به واسطه توصیه های استفاده کنندگان از دوربین مداربسته هایک ویژن به بکدیگر، توانسته به فروش بسیار بالا برسد و با تولیدات باکیفیت خود به جوایز بسیار زیادی رسیده است. از مهمترین این جوایز می‌توان به جایزه ملی روسیه و جایزه طراحی محصول اشاره کرد. در حال حاضر دوربین مداربسته هایک ویژن در سراسر دنیا به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می‌شود و دارای نمایندگی‌های رسمی فراوانی است. در کشور ایران و شهر تهران، فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن است که با سابقه بیش از 10 سال، در فروش تجهیزات دوربین مداربسته هایک ویژن فعالیت می‌کند.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …