پیکرتراشی پشت کمر

45yv4yhy6 پیکرتراشی پشت کمر

پیکرتراشی از روش‌های ایمن برای لاغری است که برای خوش‌فرم شدن اندام‌های مختلف بدن از آن استفاده می‌شود. یکی از این نواحی، ناحیه‌ی پشت کمر است که بسیاری از افراد از چاقی این ناحیه و آویزان شدن چربی‌های لایه لایه گله و شکایت دارند. با انجام جراحی پیکرتراشی داشتن کمر خوش‌فرم و باریک دیگر مثل یک رؤیا نیست و ظرف چند ساعت می‌توان به آن دست پیدا کرد. در پیکرتراشی با استفاده از چند برش کوچک، به طور انتخابی رسوبات چربی موضعی در قسمت بالایی، میانی و پایینی پشت کمر هدف قرار داده می‌شود و از بدن تخلیه می‌شود. بعد از پیکرتراشی پشت بیمار تراشیده، خوش‌اندام و جوان‌تر به نظر می‌رسد. پیکرتراشی پشت کمر روش‌های مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه این روش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

روش‌های پیکرتراشی پشت کمر

لیپوساکشن

علاوه بر راه‌های مرسوم لاغری و رسیدن به تناسب اندام مثل استفاده از رژیم غذایی و ورزش، روش‌هایی برای حذف چربی‌های موضعی در کوتاه‌مدت وجود دارد. لیپوساکشن کمر یکی از این روش‌های لاغری است. معمولاً چربی‌های سخت و مقاوم در ناحیه‌ی کمر جمع می‌شود و از بین بردن آن‌ها با ورزش کار دشواری است. با انجام لیپوساکشن بیمار در مدت بسیار کوتاهی به تناسب اندام دست پیدا می‌کند و کمری خوش‌فرم خواهد داشت. در این روش ابتدا نقاط مورد نظر را علامت‌گذاری می‌کنند و برای افزایش دقت جراحی از شکم، پهلوها و کمر عکس می‌گیرند. سپس ماده‌ی بی‌حسی تزریق می‌شود تا بیمار در حین جراحی متوجه درد نشود. بعد از بی‌حسی، برش‌هایی در نواحی عمل ایجاد می‌شود و از طریق آنها لوله‌ی باریک کانولا به داخل بدن فرستاده می‌شود. در این مرحله سلول‌های چربی‌ کمر تخریب شده و با استفاده از دستگاه ساکشن از بدن خارج می‌شود. جالب است بدانید که بیشتر متقاضیان برای انجام این عمل آقایان هستند. زیرا در نواحی کمر و شکم بانوان راحت‌‌تر می‌توانند به تناسب اندام برسند.

بیشتر بخوانید:  محاسبه بی ام ای و تاثیرش در پیکرتراشی یا ابدومینوپلاستی

لیفت

امروزه بسیاری از افراد به دلیل رژیم‌های غذایی نادرست، زایمان و نیز کاهش یا افزایش وزن زیاد دچار شل شدن و آویزان شدن پوست بدن در نواحی مختلف از جمله پشت کمر هستند. جراحی لیفت کمر به این افراد توصیه می‌شود. در جراحی لیفت پشت کمر ابتدا چربی‌های اضافی این ناحیه تخلیه می‌شود. سپس پوست‌هایی که شل و آویزان می‌ماند را برمی‌دارند. زمانی که پوست افراد خاصیت الاستیکی خود را از دست داده‌ باشد، بعد از عمل لاغری لیفت طبیعی پوست انجام نمی‌شود و باید جراحی لیفت کمر انجام داد. محل دوخته شدن در جراحی لیفت به صورت دو خط افقی در دو سمت ستون فقرات در ناحیه‌ی خط سوتین دیده می‌شود. مقدار اسکار باقی مانده نیز به عوامل مختلفی مثل مهارت جراح و ظرافت دوخت، میزان ترمیم پوستی بیمار، استفاده از گن و مواد غذایی و کرم های ترمیم‌کننده مناسب بستگی دارد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک کمر یکی از بهترین و جدیدترین روش‌ها برای از بین بردن چربی‌های ناحیه‌ی کمر است. با توجه به صلاحدید پزشک لیپوماتیک با بی‌حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود. ابتدا نواحی مختلف کمر بیمار که نیاز به جراحی دارد نشانه‌گذاری می‌شود. سپس برش‌های ریزی در نواحی نشانه‌گذاری شده ایجاد می‌شود. لوله‌ی کانولا از طریق این برش‌ها وارد بدن می‌شود و حرکات ارتعاشی ایجاد می‌کند. این ارتعاشات باعث شکستن بافت چربی می‌شود. جداره‌ی چربی‌ها تخریب شده و از محل خود جدا می‌شوند. سپس با کمک مکنده، چربی‌های خرد شده از ناحیه‌ی کمر و پهلوها استخراج می‌شوند. در آخر نیز محل جراحی بخیه زده می‌شود و جراحی به پایان می‌رسد.

عمل پیکرتراشی شکم و پهلو یکی از عمل‌های پرطرفدار زیبایی است که طی آن چربی‌های اضافی ناحیه‌ی شکم و اطراف پهلوها تخلیه می‌شود و بیمار در مدت کوتاهی به تناسب اندام دلخواه خود می‌رسد. برای اینکه بدانید پیکرتراشی شکم پهلو چگونه انجام میشود میتوانید به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:  «زبان شیطان» گیاه کمیاب و عجیبی که شبیه خفاش است!

eyv46y45y4 پیکرتراشی پشت کمر

مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی کمر

اقدامات بعد از عمل به اندازه‌ی خود جراحی پیکرتراشی اهمیت دارد. در صورتی که این مراقبت‌ها را انجام ندهید یا جدی نگیرید ممکن است دچار عوارض جبران‌ناپذیری شوید و نتیجه‌ی عمل تغییر کند. بعد از پیکرتراشی بهتر است شخص همراهتان نکات لازم را از پزشک جراح بپرسد و یادداشت کند. تا در طول روزهایی که در منزل استراحت می‌کنید این نکات را رعایت کنید و فراموش نکنید. مراقبت‌های بعد از پیکرتراشی کمر عبارتند از:

  • مصرف به موقع و دقیق مسکن و آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده
  • استراحت به مدت یک هفته پس از جراحی
  • تعویض پانسمان‌ها و تمیز کردن محل زخم
  • پرهیز از مصرف نمک به منظور کم کردن تورم بدن
  • عدم استحمام به مدت دو روز بعد از عمل
  • نوشیدن مایعات، سبزیجات و میوه های تازه
  • مراجعه‌ی منظم به مطب پزشک برای ارزیابی و معاینه
  • خودداری از مصرف هرگونه دارو بدون مشورت با پزشک
  • شروع قدم زدن‌های آرام‌آرام در منزل از روز سوم بعد عمل
  • پرهیز از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی
  • پوشیدن گن مخصوص به منظور حفاظت از بدن و جلوگیری از شل شدن پوست
  • نپوشیدن سوتین‌های تنگ و چسبان تا چند هفته بعد از جراحی
  • پرهیز از نشستن‌های طولانی به خصوص در حالت 90 درجه
  • از سر گرفتن فعالیت‌های روزانه و کارهای کم‌فشار بعد از دو هفته
  • شروع ورزش و انجام حرکات ورزشی سبک پس از دوران نقاهت

مزایای لیپوماتیک پشت کمر چیست؟

امروزه از جراحی لیپوماتیک نسبت به روش‌های دیگر بیشتر استقبال می‌شود. لیپوماتیک یک روش ایمن و آسان برای خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی بدن به خصوص در ناحیه‌ی کمر است. مزایای روش لیپوماتیک عبارتند از:

  • نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • در اکثر موارد نیاز به بستری ندارد و مراقبت‌های بعد از عمل در منزل انجام می‌شود.
  • چربی‌های تخلیه شده را به منظور فرم‌دهی و زیباتر کردن، می‌توان به نواحی دیگر بدن تزریق کرد.
  • چربی‌های اضافی در نواحی بالایی، میانی و پایینی کمر را در کمترین زمان از بین می‌برد.
  • احتمال بروز عفونت و آمبولی در این روش کم‌تر است.
  • دوران نقاهت بعد از لیپوماتیک کوتاه است و بیمار خیلی زود به کارهای روزمره‌ی خود بازمی‌گردد.
  • به تناسب و زیباتر شدن فرم بدن بسیار کمک می‌کند.
  • احساس خستگی و کوفتگی بعد از عمل در این روش کمتر است.
  • در این روش آسیب کمتری به پوست وارد می‌شود و درنتیجه جمع شدن پوست بسیار کمتر خواهد بود.
  • مدت استفاده از گن طبی در این روش کم‌تر از سایر روش‌های لاغری است.
  • در یک جلسه‌ی کوتاه، مقداری از وزن بیمار کم می‌شود و افتادگی‌ها و چربی‌های لایه‌لایه در ناحیه‌ی کمر به کلی از بین می‌رود.
بیشتر بخوانید:  دنیل دی لوئیس، بازیگر شگفت انگیز هالیوود (+تصاویر خانوادگی)

45yv4y45y پیکرتراشی پشت کمر

جمع بندی

بخش زیادی از زیبایی و تناسب اندام بدن به ناحیه‌ی کمر و پشت بدن مربوط می‌شود. چربی‌های جمع شده در ناحیه‌ی کمر مقاوم هستند و ممکن است با ورزش و رعایت رژیم غذایی نیز از بین نروند. یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن این چربی‌های مزاحم، پیکرتراشی کمر است. پیکرتراشی کمر روش‌ها و دستگاه‌های متعددی دارد. با استفاده از پیکرتراشی می‌توان چربی‌ها و پوست اضافی ناحیه‌ی کمر را برداشت و در کوتاهترین زمان به اندامی ایده‌آل دست پیدا کرد. کافی است برای مشاوره و انجام عمل یک پزشک جراح و متخصص باسابقه را انتخاب کنید تا به نتیجه‌ی عالی برسید.

. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با کم‌ترین عوارض عمل جراحی مدنظر خود را به ایشان بسپارید.  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دکتر ایزد پناه به نشانی www.drkambiz-izadpnah.com  مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پیج اینستاگرام  دکتر ایزدپناه ایشان را دنبال نمایید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …