برگه ضمانت کارشناسی خودرو چگونه است؟

5revyb46yu57u567ni68i برگه ضمانت کارشناسی خودرو چگونه است؟

زمانی که شما خودرویی جدید خریداری می‌ کنید، حتماً باید برای کارشناسی، آن را به فرد متخصص نشان دهید. زمانی که کارشناسی خودرو انجام می شود، خیالتان راحت است که از ایرادات آن مطلع هستید و تصمیم می گیرید که با چه قیمتی آن را خریداری کنید اما همه این اقدامات زمانی درست پیش می رود که به منبعی معتبر مراجعه کرده باشید. مرکز ما با عنوان تابش خودرو می‌ تواند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

منظور از کارشناسی خودرو چیست؟

خرید خودروی جدید نیازمند بررسی آن از تمامی جوانب است. مثلاً فکر کنید که یک خودرو گران قیمت خریداری کرده‌اید که آپشن های بسیار زیادی هم دارد. شما نمی توانید خودتان به تنهایی تمامی آپشن ها را شناسایی کنید و از سلامت آنها مطلع شوید. از طرفی قرار است هزینه بالایی را پرداخت کنید. پس بهتر است که از سالم بودن تمام آپشن ها مطمئن شوید. اگر کوچکترین ضعف یا نقصی در آنها وجود داشته باشد، یعنی از قیمت کاسته خواهد شد. پس باید با اطلاعات کامل به سراغ خرید یا فروش یک ماشین بروید که به همه این اقدامات کارشناسی خودرو گفته می شود.

بیشتر بخوانید:  حراج کفش “ماری آنتوانت” در ورسای

در کارشناسی خودرو چه مواردی را بررسی می کنند؟

تمامی قسمت های خودرو اعم از قسمت های فنی، موتور، بدنه،  رکاب، سقف، کلاچ، فرمان، سیستم صوتی و آپشن ها در کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد و تست رانندگی روی آن انجام می‌ شود. اگر کوچکترین مشکلی وجود داشته باشد، به شما گزارش می‌ شود اما یک نکته مهم وجود دارد که گاهی اوقات بعضی از اتومبیل ها قبلا تصادف داشته‌اند اما صافکاران و نقاشان به قدری کار را تمیز از آب در آورده اند که حتی خود کارشناس هم نمی تواند متوجه تصادفی بودن خودرو بشود.

دستگاهی به نام تست دیاگ وجود دارد که هرگونه برجستگی یا ناهماهنگی روی بدنه خودرو را با یک سری اعداد نشان می‌ دهد و به قدری تمیز کار می کند که اعداد روی تمام سطوح خودرو یکسان است و هیچ کس به غیر از خود فرد صافکار و فروشنده نمی داند که این خودرو قبلا تصادف داشته است یا خیر. اینجاست که ما تاکید می‌ کنیم باید به کارشناس متبحر مراجعه کنید. کارشناسان تیم ما آن قدر باتجربه هستند که حتی می‌ توانند غلط یا درست بودن اعداد روی دستگاه را هم متوجه شوند، زیرا خودروهای زیادی را تست کرده اند و می توانند نظرات کارشناسی دقیقی بدهند‌.

بیشتر بخوانید:  تم تولد ارزان قیمت

منظور از برگه ضمانت کارشناسی خودرو چیست؟

زمانی که شما کارشناسی خودرو را انجام می دهید، تمام قسمت های خودرو از جمله سلامت، بدنه، رنگ و قسمت های فنی مشخص می‌شود. هرگونه ایرادات یا هرگونه تایید در مورد سلامت روی یک برگه مربوط به ضمانت کارشناسی خودرو قید می‌ گردد که گارانتی و ضمانت شرکت هم روی آن وجود دارد. در نتیجه خیالتان راحت است که کارشناسی دقیق و درست روی آن انجام شده است که روی این برگه‌ ها هولوگرام رسمی شرکت هم قرار می‌ گیرد که نشان می‌ دهد شما یک ضمانت نامه اصل و معتبر در اختیار دارید.

 

در تست رانندگی چه مواردی بررسی می‌ شود؟

 

اگر به کارشناسان ماهر و معتبر مراجعه کرده باشید، تست رانندگی برایتان انجام می‌ شود که قسمت‌ های مختلف خودرو برای مشخص شدن سطح ایمنی مورد بررسی قرار می‌ گیرد. گیربکس، ترمز، سیستم تعلیق، جلوبندی، تعویض دنده و سیستم ایمنی خودرو در تست رانندگی بررسی می‌ شود.

بیشتر بخوانید:  شهری در آلاسکا که هرسال غروب ۶۶ روزه خورشید را تجربه می کند

 

چگونه باید از طریق تابش خودرو کارشناسی را به انجام برسانیم؟

 

اگر تصمیم خود را گرفته اید که از طریق مرکز ما یعنی تابش خودرو به سراغ کارشناسی ماشین بروید، حتما با ما تماس بگیرید. راه های ارتباطی با ما، آدرس و شماره تلفن در قسمت پایین صفحه اصلی سایت درج شده است. زمانی که با ما تماس می گیرید و فرم مربوط به درخواست کارشناسی ماشین را پر می کنید، محل مشخص را تعیین می کنند. سپس حدود نیم ساعت بعد تیم کارشناسی هم در محل اعزام می‌ شود و بررسی خودرو را آغاز می‌ کنند.

 

کلام آخر

 

در این مقاله اطلاعاتی مربوط به کارشناسی خودرو را در اختیارتان قرار دادیم تا اگر قصد خرید خودرو را دارید، بدانید که دقیقا باید چه کار کنید و چه مواردی در کارشناسی مورد بررسی قرار می‌ گیرد. همچنین برایتان توضیح دادیم که حتما باید به مراکز معتبر و کارشناسان متبحر مراجعه کنید تا بتوانید کارشناسی را دقیق و اصولی تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …