بهترین کرم پودر برای پوست خشک:

%name بهترین کرم پودر برای پوست خشک:

پوست های خشک به خاطر کم آبی و دهیدراتگی که دارن باید محصولاتی رو استفاده کنند که نیازهای پوستشون رو برطرف کنه. محصولاتی که بدتر پوستشون رو خشک نکنه و برعکس باعث رطوبت رسانی و آبرسانی به اون بشه. اینجا میخوام چند تا از بهترین کرم پودر هایی که این نوع پوست میتونه استفاده کنه رو بهتون معرفی کنم.


کرم پودر نارس long wear :

%name بهترین کرم پودر برای پوست خشک:

یکی از بهترین محصولات برای پوست های خشک. این کرم پودر پوست رو خیلی خوب کاور میکنه و از طرفی اصلا باعث سنگین شدن پوست نمیشه و اون رو خشک و کیکی نمیکنه. کرم پودر نارس، محصولی 16 ساعته هست که ضد رطوبت و تعریقه وقتی شما اون رو استفاده میکند، میبینید که چه ظاهر طبیعی و زیبا و درخشانی رو بهتون میده. این محصول توسط متخصص پوست تست شده و هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نمیکنه. کرم پودر نارس دارای ترکیباتی گیاهی هست، که باعث آبرسانی و رطوبت رسانی به پوستتون میشه.

بیشتر بخوانید:  مزایای استفاده از جویس به جای سیگار

کرم پودر شارلوت تیلبری :

%name بهترین کرم پودر برای پوست خشک:

کرم پودر بعدی از برند شارلوت تیلبری هست. یکی از بهترین ها برای پوست خشک چرا که ترکیبات اون باعث آبرسانی به پوست میشه . این ترکیبات شامل:

1. replexium : به کاهش ظاهر چین و چروک کمک میکنه.
2. moss celltec : باعث آبرسانی پوست میشه.
3. air cool: باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در پوست میشه هست. کرم پودر شارلوت تیلبری کاور بسیار بالایی داره و در عین حال روی پوست بسیار سبک هست.


کرم پودر مک:

%name بهترین کرم پودر برای پوست خشک:

سومین و آخرین معرفی ، کرم پودر مک هست . این محصول 24 ساعته هست و پوست رو به مدت 8 ساعت آبرسانی میکنه. کرم پودر مک کاور قابل ساختی داره و روی پوست بسیار سبک هست. این محصول، فاقد هرنوع مواد مضر هست و به پوست هیچ آسیبی وارد نمیکنه برای همین هم شما میتونید به عنوان یک محصول روزانه ازش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  مزایا و کاربردهای دستگیره هوشمند و کارتی چیست؟

3 تا از بهترین کرم هایی که پوست های خشک میتونن استفاده کنند رو به شما معرفی کردیم . برای آشنایی بیشتر با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت محصول مورد نظرتون رو با خیالی مطئن و راحت خریداری کنید

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …