سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!

سرخ کن 1396 دلونگی بیشتر از آنچه بخواهید به شما هدیه می دهد! شرکت دلونگی امروزه انواع مختلفی از سرخ کن های بدون روغن دلونگی را روانه بازار کرده است که به سبب کیفیت بالای آن زبان‌زد خاص و عام است. پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه وارد زندگی ما شده‌اند و توانسته‌اند گوشه‌ای از آشپزخانه‌های مارا به خود اختصاص دهند. مولتی کوکر های دلونگی و گریل های دلونگی یکی از آن‌ هاست.

کافیست یه سری به اینترنت بزنید یا قدمی در بازار لوازم خانگی شهرتان بزنید، قطعاً چشمتان به انواعی از سرخ کن هایی می‌افتد که با برند و مد‌های مختلف در معرض فروش قرار گرفته‌اند، زیرا که سرخ کن توانسته اند محبوبیت خود را در دل مردم بدست آورند. یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین آنها سرخ کن دلونگی است. سرخکن های بدون روغن دلونگی معمولا چند منظوره هستند، یعنی علاوه بر سرخ کردنی وظایف دیگری همچون پخت کیک و پیتزا را به دوش میکشند و برای همین موضوع به آن‌ها مولتی کوکر هم می گویند.

43fc3f435 سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!

قیمت سرخ کن بدون روغن دلونگی بر اساس مدل های موجود در بازار

مهندسین دلونگی انواع مختلف از سرخ کن های دلونگی را تولید و روانه بازار کرده است که می توان به مدل های

  1. سرخکن دلونگی مدل FH1396
  2. سرخکن دلونگی مدلBK
  3. سرخکن دلونگی مدل FH1394
  4. سرخکن دلونگی مدل FH1163
  5. سرخکن دلونگی مدل FH2133
  6. سرخکن دلونگی مدل FH1173
  7. سرخکن دلونگی مدل FH2394
  8. سرخکن دلونگی مدل FH1363

هر کدام از این مدل سرخ کن ها در محدوده قیمتی خاصی در بازار به فروش می رسد. امکانات هر کدام از مولتی کوکرهای فوق بسته به نوع تکنولوژی به کار رفته در آن ها کاملا متفاوت است. برای نمونه سرخکن رژیمی ۱۳۹۶ دلونگی در بالاترین رده جدول ما قرار دارد م فعلا بالاترین و پر کاربردی ترین مدل سرخ کن موجود در بازار است.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

سرخ کن دلونگی ۱۳۹۶ بهترین و با کیفیت ترین سرخ کن موجود در جهان

قصد تبلیغ نداریم اما بدون هیچ اغراقی این مدل سرخ کن بهترین سرخ کن موجود در بازار می باشد. همانطور که اشاره کردیم سرخکن FH1396 دلونگی بالاترین مدل تولید شده سرخ کن شرکت دلونگی است. امکانات خاصی که این مولتی کوکر دارد باعث شده پرچمدار کمپانی دلونگی در بازار جهانی باشد.

423rct3t434 سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!

برخی از امکانات سرخ کن بدون روغن ۱۳۹۶ دلونگی شامل:

  1. کنترل پنل دیجیتالی برای تنظیم زمان پخت
  2. 7 برنامه پخت از پیش تعیین شده برای پخت انواع سیب زمینی، پیتزا، کیک، خورش، گریل، عملکرد تابه ای و فر.
  3. ظرفیت غذایی بالا به گونه ای قادر است ۱/۷ کیلوگرم سیب زمینی تازه یا ۱/۵ کیلو گرم سیب زمینی منجمد بدون افزودن روغن در کاسه سرخ کن جای داد
  4. پخت سریع غذا به گونه ای که مولتی کوکر شما قادر است فقط در عرض ۲۷ دقیق ۱ کیلوگرم سیب مینی منجمد سرخ کرده و با بهترین کیفیت و بد‌ون نیاز به یک قطره روغن به شما هدیه دهد.
  5. کملکرد عالی و پخت و پز SHS یا گرمایش فراگیر. این تکنولوژی که در انحصار شرکت دلونگی می‌باشد باعث می شود پروسه پخت پز بصورت یکنواخت و یکدست انجام شود. این مهمترین تکنولوژی شرکت دلونگی میباشد که باعث شده روند یکنواخت پخت غذا تا اتمام پروسه پخت و پز حفظ شود هیچ سوختگی و بوی نامطبوعی از غذای خود احساس نکنید.
  6. دستورالعمل پخت سریع و صرفه جویی هزینه و مصرف برق
  7. درب کاملا شفاف برای نظارت بر فرایند پخت و پز و کنترل کیفیت غذا
  8. کاسه یا مخزن قابل جابجایی جهت راحتی کار و شستشو در ماشین ظرفشویی
  9. سیستم تهیه مطبوع که این سیستم همیشه جریان هوای تازه بیرون را به درون دستگاه هدایت کرده و بوی نامطبوع درون کاسه را به بیرون هدایت می کند.
  10. 34cf35t45t 1 سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

همچنین پارو سرخ کن که شرکت دلونگی در بسیاری از سرخ کن های بدون روغن خود جاسازی کرده است باعث مخلوط کردن غذا حین پخت و پز می شود تا مواد غذایی شما بصورت یکنواخت سرخ و برشته شود. مواردی که ذکر آن رفت گوشه ای از امکانات خارق العاده سرخ کن های ساخت شرکت دلونگی بود که مشابه آن خیلی کمتر در سایر برندهای دیگر به چشم می خورد.

زیبایی آشپزخانه خود را به مهندسین دلونگی بسپارید!

مولتی کوکر بدون روغن دلونگی مدل ۱۳۹۶ علاوه بر امکانات و کیفیت خاص خود از ظواهر بسیار شکیلی برخوردار است که کمترین فضای آشپزخانه شما را اشغال می کند. انحنا و ارتفاع پایین مولتی کوکر های دلونگی باعث شده جلوه خاصی به آشپزخانه می دهد و هرکجای فضای آشپزخانه خود دوست داشته باشید می توانید قرار دهید. درب شفاف و فضایی شکل سرخ کن دلونگی ۱۳۹۶به همراه پنل دیجیتالی دستگاه باعث می شود چشم مهانانتان را از دور به خود خیره کند.

صدای کم این دستگاه حین پخت و‌پز و دنگ و فنگ کمتر آن آرامش فضای آشپزخانه شما را همیشه حفظ می کند. باز و بسته کردن درب سرخ کن ۱۳۹۶ دلونگی عمودی به گونه ای که هیچ فضای بیشتری را از شما اشغال نمی کند.

3tfg3c5g 1 سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!

سرخ کن های بدون روغن دلونگی ضامن سلامتی شما هستن!

سرخ کن بدون روغن دلونگی! همانطور که از نامش پیداست این سرخ کن حتی با چند قطره روغن مایع به کار خود ادامه می دهد. مولتی کوکرهای دلونگی تنها دستگاه های تولید شده ای است که با چند قطره روغن یک پخت عالی و یکنواخت بدون سوختگی را به شما هدیه میدهد. و همه اینها به واسطه تکنولوژی SHS که در انحصار شرکت دلونگی است و بس!

بیشتر بخوانید:  انواع دوربین مداربسته و نکات مهم در نصب

پخت یکنواخت، بدون سوختگی و بو گرفتگی چیزی است که بسیاری از آشپزهای ماهر و چیره دست بعید می دانند یک سرخ کن برقی بدون دخالت انسان آنرا انجام دهد، اما دلونگی واقعا آنرا انجام می دهد! و همین باعث محبوبیت این دستگاه بین آشپزهای ایرانی و خارجی شده است.

rf35 f3f3 سرخ کن دلونگی مدل ۱۳۹۶ یک شاهکار جهانی!

جمع بندی:

کسی نیست که امروزه به سلامتی خود اهمیتی ندهد. ما در جامعه بخش زیادی از این سلامتی را مدیون سرخ کن های بدون روغن یا رژیمی هستیم. شرکت دلونگی هم که همیشه بیشرو در تکنولوژی بوده، توانسته است با تولید و ساخت سرخ کن های بدون روغن خود سهمی از سلامتی مردم را به دوش بکشد و سهیم باشد. لذا شرکت ایران دلونگی در این راستا اقدام به واردات سرخ کن های دلونگی در انواع مدل با ۱۸ ماه گارانتی نموده است.

واردات مستقیم از چین و ایتالیا این امکان را برای ایران دلونگی فراهم ساخته است تا بتواند با قیمت بسایر مناسب مصرف کنندگان را به خرید سرخ کن های رژیمی دلونگی ترغیب کند. فر‌وشگاه ایران دلونگی انواعی از دستگاه های اسپرسو ساز دلونگی، سرخ کن دلونگی، آسیاب قهوه دلونگی، گریل های دلونگی و قهوه ساز نسپرسو (کپسولی) را با ۱۲ ماه گارانتی به فروش می رساند و در کمترین زمان ممکن به صورت پرداخت در محل برای سراسر ایران در دسترس شما قرار می دهد.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …