مایکروپوینت مو چیست؟

3crt34tv4y6bynu657u مایکروپوینت مو چیست؟

درمان ریزش مو و نازک شدن آن روش های مختلفی دارد که می توان بر اساس دور پزشک آن ها را انجام داد. به طور مثال شما می توانید با روش کاشت مو طبیعی در کلینیک دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت مو موهای پرپشتی داشته باشید. یکی از روش های ترمیمی مایکروپوینت مو است. در ادامه این نوشته ما به بررسی تکنیک ترمیمی مایکروپوینت مو می پردازیم.

مایکروپوینت مو چیست؟

ترمیم موی میکرو نقطه ای یکی از روش های موقت برای تقویت مو است که بر اساس آن تارهای مصنوعی یا همان سایبر هیر با استفاده از گره های خاص به فولیکول های مو متصل می شوند. این کار باعث می شود که تاسی سر پوشیده شود. اکستنشن ها بسیار سبک هستند و در عین حال برای استفاد ه از آن ها نیازی به چسب یا حلال نیست. به همین دلیل این سایبر هیر ها را می توان جایگزین ایمن و سالم تری برای اکستنشن مو دانست. مایکروپوینت مو در بهترین مرکز کاشت مو در ایران، دنیز کاشت، بسیار با دقت انجام می شود. تارهای مو را در این حالت می توان مانند  موهای پس از کاشت مو طبیعی به راحتی برس زد  و حالت داد. نتایج این روش ترمیمی بسیار طبیعی است.

بیشتر بخوانید:  آیا حجاب مانع حضور زن در جامعه می ‌شود؟

مایکروپوینت مو به گونه ای است که برای حفظ آن باید هر ۴ تا ۶ هفته روش ترمیمی را تکرار کرد. چرا که تارهای موی مصنوعی با ریزش فولیکول های مو می ریزند.  پس متفاوت از کاشت مو به روش سلول های بنیادی است. چرا که در روش های مختلف کاشت مو طبیعی، ریزش بهتر کنترل می شود. توجه کنید که هزینه این روش به درجه ریزش مو و نتایجی که تمایل دارید کسب کنید، بستگی دارد.

آیا مایکروپوینت مو روش جراحی و پیوند است؟

خیر. این روش برای ترمیم مو غیر جراحی است و از اکستنشن میکرو مینی برای بازگرداندن موها استفاده می شود. بر اساس این روش، موها در نقاط نازک یا تاس پرتر دیده می شوند و حجم موهای شما روی سر بیشتر نشان داده می شود. به همین دلیل است که این مدل ترمیمی دردناک نخواهد بود. اما ممکن است تا دو روز پس از انجام مایکروپوینت کمی حس کنید پوست سر شما سفت شده است. یک نکته مهم این که در زمان انجام مایکروپوینت مو شاید شما کمی کشش ملایم احساس کنید. اکثر افراد پس از اضافه شدن چند رشته اول به این کار عادت می کنند.

بیشتر بخوانید:  هایک ویژن بهترین در جهان

مایکرو به موهای طبیعی آسیب می رساند؟

همان طور که اشاره کردیم، مایکروپوینت  مو روشی متفاوت از کاشت مو طبیعی کلینیک دنیز کاشت است و بر اساس آن تارهایی به فولیکول های مو گره می خورند. اما نکته مهم این است که این گره ها به مو آسیب نمی رسانند. چر ا که این تارها ۴ برابر سبک تر از موهای شما هستند. با یک گره به موها متصل می شوند. پس می توان اشاره د اشت که آسیبی به موهای طبیعی نمی رسانند. البته توجه به این نکته هم ضروری است که انجام این کار برای هر فرد متفاوت از دیگری است. شما باید برای انجام مایکروپوینت مو به متخصص مراجعه کنید تا موها و پوست سر شما را بررسی کند. پس از این ارزیابی است که مشخص می شود  شما کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر؟ در این حال بررسی می شود که مایکرو به بهبود تراکم موهای شما کمک می کند یا خیر؟

مزایای مایکروپوینت مو در دنیز کاشت چیست؟

این روش بدون جراحی است و نیاز به جراحی مانند کاشت مو ندارد. با استفاده از روش مایکرو موهای شما آسیب نمی بینند. بلکه با استفاده از سایبرهیر جاهایی که خالی شده است به خوبی پر می شود. هیچ گونه چسبی برای اتصال تارهای مو استفاده نمی شود. گره هایی که در این مسیر زده می شود بسیار ریز است و موها شبیه به موهای در حال رشد به نظر می رسند. این روش هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است و گزینه ای ایمن محسوب می شود. مایکروپوینت مو یکی از بهترین روش ها برای حجم دادن به موهای بسیار ظریف و نازک است. با این تکنیک می توانید تا ۶۰۰ تار اضافی در موهای خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران (کلینیک طلوعی دیگر)

سخن آخر

مایکروپوینت مو یکی از روش های راحت و بدون دغدغه جراحی است که برای تغییر  شکل و حجم موها بسیار کاربردی می باشد. روشی عالی است که می تواند موهای نازک را بپوشاند یا حجم مو را بیشتر نشان دهد. با کمک کلینیک دنیز کاشت و بهترین دکتر کاشت مو در تهران شما می توانید روش درستی برای بهبود مشکلات خود  پیدا کنید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …