هایک ویژن بهترین در جهان

اگر تا به حال درخصوص برندهای تولیدکننده دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در جهان تحقیق کرده باشید، می دانید که محصولات هایک ویژن در این زمینه بهترین در سرتاسر جهان است. ما در این مقاله قصد داریم ابعاد گوناگون این عنوان را ارزیابی کنیم.

هایک ویژن پس از دو دهه فعالیت به چنان اقبالی در جهان رسیده است که در حال حاضر در سرتاسر جهان هر کس دنبال تهیه تجهیزات نظارتی باشد، نخستین انتخاب خود را هایک ویژن قرار می دهد؛ چرا که به منظور بالا بردن امنیت در سطح جهان هایک ویژن با کیفیت بسیار بالا به شدت طرفدار پیدا کرده است و از آن برای حفظ امنیت محیط استفاده می شود.

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در زمینه تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته هیچ سررشته ای ندارید، قطعا باید این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید چرا هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی در جهان است.

3r3otjuft5o9u45oiyu458t 300x73 هایک ویژن بهترین در جهان

هایک ویژن بهترین تجهیزات در جهان

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته در جهان است. این عبارت یک عبارت پرکاربرد در میان همکاران نظارت تصویری است. اگر مشتری قصد خرید دوربین مداربسته و تهیه سیستم نظارتی داشته باشد، به بازار این محصولات خواهد رفت و قطعا این جمله را خواهد شنید که هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته در جهان است. این عنوان سال های متوالی است که از آن هایک ویژن شده است و در انتهای سال 2022 باز هم از آن این شرکت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

هایک ویژن بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته است. فروشگاه ایران هایلوک به نشانی وبسایت www.iranhilook.com  با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، به کاربران خود خدمات شامل مشاوره، فروش و نصب تجهیزات نظارتی می دهد.

هایک ویژن و ویژگی های آن

شرکت هایک ویژن برنده برترین جوایز و کسب کننده استانداردهای بین المللی در زمینه نظارت تصویری و تجهیزات امنیتی است. باید بدانید هیچ موفقیتی اتفاقی نیست. وقتی چندین سال پیاپی شاهد انتخاب شرکت هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته و تجهیزات انتخاب می شود، لزوما دلایلی دارد که به آنها در این بند اشاره خواهیم کرد:

دارای قیمت مناسب نسبت به کیفیت عالی و بهترین بودن در جهان

دارای منوی کاربر پسند

نصب آسان

مقاومت بالا

پیشگام بودن در عرصه فناوری های روز دنیا

افت تصویر حداقلی

در رده بندی محصولات و تجهیزات نظارتی از سال 2011 تا 2015 هانیول عنوان نخست را از آن خود کرده بود.

بیشتر بخوانید:  چگونه یک کارت پستال بسازیم

از سال 2016 تا 2021 هایک ویژن این عنوان را از آن خود کرده و قطعا سال 2022 هم این عنوان را از آن خود خواهد کرد.

3tmj45gy9nu45y8uj 300x88 هایک ویژن بهترین در جهان

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته

هایک ویژن از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر بیش از 2 دهه فعالیت در این زمینه دارد و از باسابقه های این بازار به شمار می رود. قطعا روز اولی که محصولات این برند به بازار عرضه شد، برند برتر دنیا نبود اما در ادامه با روندی داشت، هایک ویژن به عنوان نخست جدول رده بندی برترین تولیدکنندگان در جهان رسیده است.

23fr3kkkktgui9k 300x50 هایک ویژن بهترین در جهان

هوش مصنوعی در هایک ویژن

علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش، تولیدات شرکت هایک ویژن به سمت استفاده از هوش مصنوعی رفته است. در حال حاضر تمرکز این شرکت بر روی ساخت ربات است و در آینده نزدیک، این شرکت در این زمینه پیشگام خواهد بود. همین الان بسیاری از محصولات نظارتی و امنیتی این شرکت بر پایه هوش مصنوعی ساخته شده. تمام دوربین های مداربسته دارای دید در شب رنگی و دارای قابلیت تشخیص چهره از این قابلیت بهره می برند.

بیشتر بخوانید:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

شاخه معتبر هایک ویژن؛ هایلوک

پس از آنکه هایک ویژن چندین سال پیاپی به عنوان بهترین دوربین مداربسته در دنیا شناخته شد، قیمت محصولات آن کمی بالا رفت و این شرایط را برای برندهای بی نام و نشان فراهم کرد تا بدون کیفیت در خور، اقدام به تولید تجهیزات نظارتی و سیستم های امنیتی کنند. دو سال پیش، شرکت هایک ویژن محصولات هایلوک با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به بازار عرضه کرد تا بتواند بازار شرکت های بی نام و نشان را هم تسخیر کند.

23ftp.glk46uj89yu459to 300x300 هایک ویژن بهترین در جهان

یک خرید مطمئن از فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، تمام محصولات به صورت تضمینی به کاربران عرضه می کند. این تضمین، تضمین اصل بودن کالای خریداری شده توسط مشتریان گرامی است. تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی دو ساله پارس ارتباط ارائه می شود. اگر عضو سایت ایران هایلوک شوید، از امکانات ویژه کاربران سایت بهره مند خواهید شد. در صورتی که از همکاران نظارت تصویری هستید، برای آگاهی از تخفیفات ویژه همکاری با شماره 09901220030 یا 02166735544 تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …