مقایسه فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته موصیفا با فروشگاه اینترنتی آمازون

sldfnoi rhguirehguier hgui regfhiwergfiwehfwehdhj 300x200 مقایسه فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته موصیفا با فروشگاه اینترنتی آمازون

این روز ها با افزایش جرم و جنایتی که در سطح جامعه اتفاق می افتد، اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته برای محل کسب و کار و یا محل خانه و ساختمان مسکونی بیشتر برای ما روشن می شود.

یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر کشور که به صورت تخصصی به ارائه دوربین های مدار بسته و سایر محصولات و سیستم های امنیتی مختلف می پردازد، وبسایت موصیفا است. برند ها و همچنین مدل های مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارد. از جمله مدل های دوربین مدار بسته می توان به دوربین های گلوله ای با بالت، دوربین گنبدی یا دام، دوربین های PTZ یا گردشی، دوربین های لامپی، انواع دوربین مدار بسته مخفی و … اشاره کرد. محصولات متنوعی از هر مدل دوربین مدار بسته وجود دارد. موصیفا با دارا بودن محصولات متعددی از هر مدل دوربین که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند دست مشتری را در انتخاب باز می گذارد.

بیشتر بخوانید:  محاسبه بی ام ای و تاثیرش در پیکرتراشی یا ابدومینوپلاستی

وبسایت آمازون که بزرگترین وبسایت فروشگاه فروشگاهی جهان است نیز در زمینه ی دوربین مدار بسته با برند های مطرحی چون هایک ویژن، d-Link، شیائومی و… همکاری می کند و همچنین مدل های مختلفی از دوربین مدار بسته را به مشتریان ارائه می دهد. با مراجعه با وبسایت آمازون نیز می توانید با مدل های مختلف دوربین بیشتر آشنا شوید.

 

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …