پلی استیشن پلاس اکسترا، نوآوری در ارائه خدمات

بازی‌های ویدوئی از جمله سرگرمی‌هایی است که بطور روزافزون در حال گسترش است. پلی‌استیشن یکی از کنسول‌های ارائه‌دهنده بازی‌های ویدئویی است که طرفداران زیادی بین جوانان دارد. کنسول‌های بازی با ارائه برخی سرویس‌ها سعی در کسب سهم بیشتری از بازار دارند. اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس، سرویس ارائه شده توسط شرکت سونی برای کسانی است که از پلی استیشن استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید بازی‌های آنلاین را تجربه کنید، باید اکانت پلی‌استیشن‌پلاس را تهیه کنید. با خرید اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس‌اکسترا می‌توانید علاوه‌بر بازی‌های آنلاین، سرویس‌های دیگری را تهیه کنید. قابلیت‌های این سرویس آنقدر زیاد است که دارندگان این کنسول را مجاب به خرید می‌کند. در ادامه به بررسی این سرویس و نحوه خرید آن در فروشگاه یانگ‌سنتر می‌پردازیم.

بررسی اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس‌اکسترا

شبکه PSN، یک سرویس ارائه شده در بستر اینترنت است که توسط شرکت سونی برای استفاده‌کنندگان از کنسول‌های بازی عرضه شد. این سرویس در‌ابتدا برای کنسول PS3 و برای نسل‌های بعدی کنسول‌های بازی این شرکت نیز ارائه شد. شرکت سونی در سال 2010 از سرویس پلی‌استیشن‌پلاس خود که برای کنسول‌های بازی این شرکت عرضه شد، رونمایی کرد. این سرویس کاربران شبکه PSN را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داد. مهم‌ترین مزیت خرید این اشتراک، قابلیت انجام بازی‌ها بصورت آنلاین است. برای تجربه انجام بازی بصورت آنلاین، حتماً نیاز به خرید اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس دارید. از طرفی بعضی بازی‌های محبوب مانند Overwatch، Pubg Mobile و Call Of Duty Mobile، فقط بصورت آنلاین ارائه می‌شوند و بخش تک‌نفره ندارند.

علاوه بر انجام بازی‌های آنلاین، با خرید این اشتراک، یکسری قابلیت‌های دیگر نیز در‌اختیار افراد قرار می‌گیرد. ارائه بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف در بازی‌های پرطرفدار، دانلود و بروزرسانی‌های بازی‌ها بصورت خودکار در حالت رست‌مد،   امکان دانلود دموها و نسخه بتای بازی‌ها، بهره‌گیری از فضای ابری رایگان برای ذخیره بازی‌ها و امکان به‌اشتراک‌گذاری صفحه بازی خود با دیگران از جمله دیگر مزایای خرید این اشتراک است. شرکت سونی اقدام به ارائه سرویس اشتراک خود در سه حالت مختلف کرده است که با خرید هرکدام به یکسری از امکانات دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر مایل به خرید اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس‌اکسترا هستید هم‌اکنون می‌توانید از طریق فروشگاه یانگ‌سنتر آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب لباس ورزشی برای ورزش در هوای سرد

دسترسی آسان و بدون دغدغه به فروشگاه سونی گیفت‌کارت پلی‌استیشن

کسانی که از پلی‌استیشن استفاده می‌کنند قطعاً با نام گیفت‌کارت آشنا هستند. گیفت‌کارت یک اشتراک برای دسترسی به خدماتی است که فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌دهد. با خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن می‌توانید کلیه خدماتی را که در فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌شود را بدون نیاز به کارت اعتباری مانند مسترکارت خریداری کنید. کاربرانی که از کنسول پلی‌استیشن استفاده می‌کنند، برای اجرا و خرید بازی‌های آنلاین خود از شبکه PSN نیاز به خرید این کارت دارند. هنگام خرید گیفت‌کارت یک کد 12 رقمی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که برای شارژ کردن حساب شرکت سونی استفاده می‌شود و می‌توانید از این اعتبار برای خرید در فروشگاه پلی‌استیشن استفاده کنید.

باتوجه به‌اینکه خرید کارت‌های بین‌المللی مانند مسترکارت و ویزا‌کارت در ایران به دلیل تحریم به‌‌صرفه نیست، لذا با‌استفاده از گیفت‌کارت به‌راحتی می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. بسیاری از کاربران ایرانی برای خرید و استفاده از این گیفت‌کارت‌ها با مشکل مواجه هستند و برای خرید آن به‌دنبال یک فروشگاه معتبر در این زمینه می‌گردند تا با خیال راحت و قیمت مناسب برای خرید اقدام کنند. در همین راستا فروشگاه یانگ‌سنتر اقدام به فروش انواع گیفت‌کارت‌ها می‌کند. برای خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن می‌توانید از این فروشگاه اقدام به خرید کنید.

بیشتر بخوانید:  چطور گوشی خیس مان را نجات دهیم؟

65vh56y56 پلی استیشن پلاس اکسترا، نوآوری در ارائه خدمات

استفاده از بهترین امکانات با اکانت پریمیوم

شرکت سونی برای سرویس‌های خود اقدام به ارائه سه نوع اشتراک کرد که کاربران باتوجه به نیاز خود اقدام به خرید هر‌کدام از این اشتراک‌ها می‌کنند. اکانت پریمیوم بهترین اشتراک ارائه شده توسط شرکت سونی می‌باشد که خدمات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. دسترسی نامحدود به بازی‌ها، دسترسی به بازی‌های کنسول‌های قدیمی، ارائه 100 گیگ فضای ذخیره،سازی، ارائه تخفیف‌های ویژه تا 70 درصد، دسترسی به بخش چندنفره بازی‌ها از جمله مزایایی است که با خرید این اشتراک می‌توانید به آن دست پیدا کنید. کاربران پلی‌استیشن می‌توانند یک ، سه و یکساله اقدام به تهیه این اشتراک کنند.

باتوجه به مزایا و امکاناتی که این اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بسیاری از گیمرها علاقه‌مند به تهیه این اشتراک هستند. در ایران نیز گیمرهای زیادی وجود دارند که مشتاق به خرید این سرویس هستند. باتوجه به اینکه شرکت سونی در کشور ایران هیچ‌گونه سرویسی ارائه نمی‌دهد، بسیاری از گیمرها و کاربران ایرانی برای خرید اشتراک با مشکل مواجه هستند. فروشگاه یانگ‌سنتر اقدام به عرضه اکانت پریمیوم به گیمرهای ایرانی می‌کند. تمام اشتراک‌هایی ارائه شده توسط تیم یانگ‌سنتر، کاملاً قانونی و اورجینال هستند. برای تهیه اشتراک تنها کافی است که در یانگ‌سنتر ثبت نام و سپس برای خرید پلاس‌پریمیوم اقدام به ثبت درخواست کنید.کلیه مراحل به‌راحتی و سرعت قابل انجام می‌باشد.

5tc6y6y پلی استیشن پلاس اکسترا، نوآوری در ارائه خدمات

دسترسی راحت به بازی‌های آنلاین با خرید اکانت پلاس‌اکسترا

اکانت پلاس‌اکسترا، یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت سونی برای کاربران پلی‌استیشن است. با ارائه این سرویس دیگر شرکت سونی اشتراک PSN را پشتیبانی نمی‌کند. درواقع این سرویس همان اشتراک معمولی است که در سرویس قبلی ارائه می‌شد و تنها نام آن در پلی‌استیشن‌پلاس تغییر پیدا کرده است. دسترسی به تمامی بازی‌های ارائه شده در سرویس عادی، دسترسی به بخش چندنفره بازی‌ها، دسترسی به فضای ابری برای ذخیره‌سازی بازی‌ها، دسترسی به بیش از 400 بازی محبوب و ارائه دو بازی رایگان بصورت ماهانه ازجمله امکاناتی است که در این اشتراک به کاربران ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:  انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022

کاربران زیادی به دنبال خرید اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس‌اکسترا هستند. اما بیشتر اکانت‌های ارائه شده در اینترنت بصورت فیک بوده که باعث بن شدن اکانت شما خواهد شد. این امر باعث سردرگمی و ایجاد بی اعتمادی در بین کاربران ایرانی شده است. اگر شما هم جز کاربرانی هستید که قصد تهیه این اشتراک بصورت قانونی و اورجینال را دارید، هم‌اکنون می‌توانید برای خرید پلاس اکسترا از فروشگاه یانگ‌سنتر اقدام کنید. تمامی اکانت‌های عرضه شده توسط تیم یانگ‌سنتر تست شده و بصورت اشتراک‌های سه‌ماهه و یکساله ارائه می‌شوند.

65h65h6 پلی استیشن پلاس اکسترا، نوآوری در ارائه خدمات

خرید راحت اکانت قانونی در فروشگاه یانگ‌سنتر

فروشگاه یانگ‌سنتر، یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش اکانت‌های قانونی پلی‌استیشن، خدمات درون‌برنامه‌ای بازی‌های آنلاین مانند Pubg Mobile و Call Of Duty Mobile، فروش لوازم‌جانبی موبایل و دیگر خدمات کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند. مزیت فروشگاه یانگ‌سنتر خرید سریع و بدون دغدغه پلی‌استیشن و سرویس‌های آن می‌باشد. مشاهده کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به بازی‌ها و همچنین بخش آموزشی از جمله مواردی است که در این سایت می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر در زمینه کنسول‌های بازی و خرید اکانت هستید، یانگ سنتر می‌تواند انتخاب عالی در این زمینه باشد. برای تهیه اشتراک پلی‌استیشن‌پلاس‌اکسترا می‌توانید همین حالا اقدام به خرید کنید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …