بهترین روش های مراقبتی پوست چیست؟

بهترین روش های مراقبتی پوست چیست؟

اگر میخواهید بدانید بهترین روش های مراقبتی پوستی و ارتقای کیفیت پوست شما چیست در ادامه ما سایت پی جو را به شما معرفی میکنیم که در آن بهترین مراکز و کلینیک های معتبر پوست و مو درج شده همچنین بهترین روش های مراقبتی پوست را برای شما شرح خواهیم داد.

هایفوتراپی چیست؟

در واقع هایفوتراپی یک روش جوان سازی پوست است. این روش بدون جراحی و دارای نتایج فوق العاده ای است. در این روش به لایه ای از پوست از طریق امواج فراصوت انرژی وارد می شود و این انرژی، سبب تحریک کلاژن پوست میشود. در سنین بالا که میزان کلاژن سازی پوست کم می شود میتوان با استفاده از روش هایی مانند هایفو تراپی پوست را جهت کلاژن سازی تحریک کرد.بهترین مراکز هایفوتراپی در شیراز ، اصفهان و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

روش هایفوتراپی را همچنین می توان برای لیفت و سفت کردن پوست، برداشتن چین و چروک صورت، برداشتن خط لبخند، برداشتن غبغب، لیفت پوست گردن و لیفت ابرو انجام داد. اثر بخشی این روش بعد از مدت سه ماه به طور کامل دیده می شود. با استفاده از این روش بدون درد و جراحی پوستی شاداب و زیبا خواهید داشت. کلینیک های زیبایی که این روش را از طریق افراد متخصص انجام می دهد کلینیک زیبایی معرفی شده در سایت پی جو است.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

45gv4refg4t5g6tg 1 بهترین روش های مراقبتی پوست چیست؟

انجام هایفوتراپی پوست

 آبرسانی به پوست

آبرسانی پوست تاثیر زیادی در زیبایی و شفاف بودن پوست دارد. یکی از مواردی که نیاز به آبرسانی را در سنین بالا بیشتر می کند این است که با افزایش سن، هیالورونیک اسید پوست کم می شود و به همین دلیل پوست کم آب می شود. روشهای زیادی برای آبرسانی  به پوست وجود دارد یکی از این روشها استفاده از کرم های آبرسان است. استفاده از کرم های آبرسان بهتر است با توجه به نوع پوست (خشک، معمولی، چرب) باشد. مراکز آبرسانی و پاکسازی پوست در شیراز و سایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

استفاده از کرم های آبرسان برای پوست بهتر است از سن 30 سالگی به بعد آغاز شود، چون معمولا بعد از این سن کلاژن سازی پوست کمتر می شود. یکی دیگر از روش های آبرسانی به پوست استفاده از روش مزوتراپی است. از طریق این روش موادی به پوست تزریق می شود که این مواد سبب جذب آب در پوست می شوند و آبرسانی به پوست صورت می گیرد. در ادامه این روش را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:  نقاشی از عمل جراحی که پس از یک قرن حراج می شود

t4tghrefrfvy656 بهترین روش های مراقبتی پوست چیست؟

آبرسانی به پوست

معرفی روش مزوتراپی برای پوست 

روش مزوتراپی یک روش غیر جراحی است که در آن قسمت میانی پوست درمان می شود. در این روش آنزیم ها، هورمون ها و ویتامین هایی که سبب کلاژن سازی پوست می شوند به وسیله سوزن های ظریف و نازکی به پوست تزریق می شوند. این روش یک روش عالی جهت درمان قطعی لک و چین و چروک پوست صورت است. از دیگر مزایای این روش لیفت، سفت شدن پوست، از بین رفتن تیرگی دور چشم و آبرسانی به پوست از طریق تزریق هیالورونیک به پوست است. همچنین در این روش پوست درصد بالایی از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت می کند. مزوتراپی در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

بیشتر بخوانید:  لیزر موهای زائد بدن

مزوتراپی سبب بهبود گردش خون در زیر پوست می شود و همه ی التهاباتی را که منجر به آسیب زدن به پوست می شوند را از بین می برد. همچنین از این روش برای رفع تیرگی و لک های پوستی استفاده می شود. کلیه خدمات مربوط به زیبایی پوست مانند: آبرسانی به پوست، مزوتراپی و… در کلینیک زیبایی در سایت پی جو با توجه به شرایط پوستی افراد انجام می شود.

تزریق ژل و بوتاکس

یکی دیگر از خدمات پرطرفدار تزریق ژل و بوتاکس می باشد که البته برای همه توصیه نمیگردد. اگر دنبال مراکز تزریق ژل و بوتاکس در شیراز هستید کافیست به سایت پی جو مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک های زیبایی و پوست ومو در پی جو

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی برای انجام خدمات زیبایی و پوستی هستید سایت پی جو بهترین کلینیک ها همچنین متخصصین پوست و مو در شهرهای مختلف مانند متخصص پوست در شیراز
، تهران و سایر شهرهای ایران را درج کرده که میتوانید از آن ها نوبت بگیرید.پی جو معرف بهترین کلینیک ها در شهر شماست.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …