رازهایی که فقط شرکت‌ های سئو می‌دانند!

34t34t34t34t353t35t35t3t3 1 رازهایی که فقط شرکت‌ های سئو می‌دانند!

اگر شما صاحب یک وب‌سایت هستید و کسب‌وکار اینترنتی خود را دارید حتماً بری یک‌بار هم که شده به کلمه سئو برخورده‌اید. اگر می‌دانید سئو چیست یا با فوائد سئو آشنا هستید و تصمیم دارید که برای بهبود وضعیت سایت خود و افزایش فروش کسب‌وکارتان سئو سایت خود را برون‌سپاری کنید و کار را به شرکت‌های سئو بسپارید.

بهتر است برای انتخاب بهترین شرکت سئو دامنه اطلاعات خود را افزایش دهید تا بتوانید شرکتی را انتخاب کنید که در عین مهارت با صداقت با شما برخورد می‌کند و فقط در باغ سبز به شما نشان نمی‌دهد. رازهایی در مورد شرکت‌های سئو وجود دارد که اگر آنها را بدانید دیگر فریب برخی از این شرکت‌ها را که با یک سری شعار تبلیغاتی قصد دارند هزینه‌های بالایی را از شما دریافت کنند نمی‌خورید. در ادامه این رازها را فاش می‌کنیم!

چرا کسب‌وکارها و شرکت‌ها به دنبال سئو هستند؟

قبل از هر چیز می‌خواهیم بگوییم چرا کسب‌وکارها به دنبال سئو هستند. همان‌طور که اشاره کردیم یکی از فواید خدمات سئو سایت برای شما جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت شماست؛ اما آیا به همین ختم می‌شود؟

مسلماً خیر! این تنها یکی از مزایای آن ست؛ به‌تدریج به مفهوم شرکت سئو سایت نزدیک‌تر می‌شویم؛ دررابطه‌با فوایدی که سئو برای کسب‌وکار و سایت شما می‌تواند داشته باشد، به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

  • کسب رضایت مشتری
  • برندینگ و کسب اعتبار
  • افزایش سود و درآمد
  • تبلیغ پایدار و رایگان!

5 راز مهم شرکت‌های سئو!

1. سئو کردن سایت سخت نیست

یکی از رازهایی که شرکت‌های سئو می‌دانند اما شما نمی‌دانید این است که است واقعاً سئو آن‌قدرها هم که برای آن مانور می‌دهند سخت نیست. سئو یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین است و تأثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی فروش وب‌سایت شما می‌گذارد، اصلاً به همین دلایل است که هزینه سئو گران تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  کنترل چربی پوست چگونه امکان پذیر است؟

اما سئو آن‌قدرها هم سخت نیست. فقط کافی است یک سئوکار باتوجه‌به شناختی که از الگوریتم‌های گوگل دارد یک سری تکنیک و اصول را که با قوانین گوگل هم منطبق است بر روی سایت شما انجام دهد تا در نهایت سایت شما به نتیجه موردنظر (برترین جایگاه‌ها در صفحه اول گوگل) برسد. اما شرکت‌های سئو هیچ‌وقت این راز را برملا نمی‌کنند که سئو سخت نیست! زیرا این راز می‌تواند قیمت‌گذاری برای سئو را تحت‌تأثیر قرار دهد.

2. تضمین سئو وجود ندارد!

یکی از شعارهای تبلیغاتی که بعضی از شرکت‌های سئو امروزه خیلی از آن استفاده می‌کنند، تا به هر نحوی که شده تعداد مشتریان خود را افزایش دهند این است که برای سئو سایت به شما تضمین می‌دهند.

اما سئو تضمینی بیشتر از آن که به واقعیت نزدیک باشد بیشتر یک فریب تبلیغاتی است! حواستان باشد از هر شرکت خدمات سئو که همین قولی را به شما داد فرار کنید. زیرا هیچ‌کس مالک گوگل نیست و براین‌اساس نمی‌تواند قول هیچ‌کدام از جایگاه‌های آن را به شما بدهد.

3. راز سئو تولید محتوای یونیک

تولید محتوا قلب سئو است. این رازی است که شرکت‌های سئو آن را کشف کرده‌اند و درآمدهای میلیونی خود را هم تا حد زیادی مدیون آن هستند. تولید محتوا تمام آن چیزی است که کاربر به دنبال آن است و اصلاً با سرچ کردن به سایت شما میاید که یا چیزی را یاد بگیرد یا بخرد اما برای خرید هم نیاز است اطلاعات دریافت کند تا قانع شود و خرید کند.

بیشتر بخوانید:  رزرو هتل مدائن مشهد با مناسب‌ترین قیمت

حال هر چه اطلاعاتی که در قالب محتوا به کاربر می‌دهید یونیک تر باشد و به‌گونه‌ای نوشته شده باشد که نیاز کاربر را رفع کند سایت شما در نزد مخاطب محبوب‌تر می‌شود. این محبوبیت موجب می‌شود کاربر شما را بشناسد و بازهم برای دفعات بعد به سایت شما بازگردد. حتی ممکن است به‌مرور به جایی برسید که دیگر در حوزه کاری که دارید کاربر به‌جای سرچ یک موضوع و یا کالا مستقیم نام برند شما را سرچ کند و وارد سایت شما شود.

این به برندسازی سایت شما کمک می‌کند و به‌علاوه از آن جایی که کاربر برای گوگل بسیار مهم است. سایت شما با محبوبیت در نزد کاربر برای گوگل هم مهم می‌شود. این بار گوگل سعی می‌کند رتبه سایت شما را در جستجوها ارتقا دهد و در نتایج بهتری به کاربر نمایش دهد زیرا سایت شما را برای کاربر مفید می‌داند.

4. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و لینک دادن به سایت

با گسترش استفاده از تلفن همراه به‌خصوص در سال‌های اخیر تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز افزایش‌یافته است. یکی از تکنیک‌هایی که شرکت‌های سئو برای بهبود سئو سایت شما از آن استفاده می‌کنند. هدایت کاربران شبکه‌های اجتماعی به سمت سایت شما است.

به‌این‌ترتیب که یک پیج فعال برای سایت شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌سازند و با فعالیت در آن سعی می‌کنند تعداد کاربران آن را افزایش دهند. سپس با قراردادن لینک صفحاتی از وب‌سایت در پست‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به سمت سایت هدایت می‌کنند این تکنیک میزان ترافیک و ورودی سایت را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  خرید جکوزی چند نفره

این اتفاق یک سیگنال به گوگل می‌دهد و آن این است که کاربران زیادی به دنبال این مطلب بوده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی به این ‌سایت وارد شده‌اند؛ بنابراین به‌مرور رتبه سایت شما در کلیدواژه‌های مختلف بهبود می باید.

5.سئو موقتی نیست! سئو دائمی است.

اگر شما به‌عنوان کارفرما حداقل یک‌بار در جلسات مشاوره سئو در شرکت‌های سئو شرکت کرده باشید. این جمله را از مشاوره سئو شنیده‌اید که سئو یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که بر خلاف سایر روش‌های تبلیغاتی که موقتی هستند، موقتی نیست! بلکه یک روش ماندگار است. درست است ماندگار نه دائمی! به این مورد دقت کنید.

این رازی است که بیشتر شرکت‌های سئو به‌احتمال زیاد به شما نمی‌گویند. زیرا هیچ‌کس مالک هیچ جایگاهی نیست و هر سایتی هر رتبه‌ای که می‌گیرد بر اساس شایستگی‌هایی است که دارد. اگر هر زمان به گوگل ثابت شود سایت دیگری شایستگی بیشتری نسبت به وب‌سایت شما دارد جایگاه شما را به او خواهد داد؛ بنابراین اگر سئو را به‌عنوان یکی از روش‌های بهبود برای سایت خود انتخاب می‌کنید باید بدانید که سئو با وجود ماندگاری که دارد دائمی نیست.

شما با رسیدن به هر جایگاهی در گوگل مالک اول و آخر آن جایگاه نیستید. درواقع سئو مجموعه‌ای از روش‌هاست که باید به‌صورت مستمر و تا زمانی که وب‌سایت شما در حال فعالیت است برای سایتتان انجام شود.

جمع‌بندی

رازهایی که در مورد شرکت‌های سئو برای شما در این مقاله فاش کردیم به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین شرکت سئو را انتخاب کنید و هزینه معقولی را برای پروژه سئو سایت خود صرف کنید.

نوشته شده توسط نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …