ثبت نام در دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

drf3t3ltkfgtm35jnh98t7h5fu9it 300x180 ثبت نام در دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اهمیت شرکت در دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

اختلالات روانی در سطح جهان شیوع گسترده ای یافته اند و بسیاری از افراد با وجود ابتلا به بیماری های اعصاب و روان از آن بی خبر هستند.

یک دوره آموزشی تحت عنوان طرحواره درمانی در خصوص بررسی و شناسایی اختلال های روانی اعم از استرس پس از سانحه، افسردگی مزمن، اضطراب، اختلالات شخصیت، مسائل مربوط به روابط، رفتارهای بزهکارانه سوء مصرف مواد مخدر طراحی شده است.

درمانگران با شرکت در دوره طرحواره درمانی می توانند از راهبردهای آموزشی برای درک چگونگی رشد رفتار ها و نیاز هایی که در گذشته برآورده نشده اند، بهره بگیرند. در طی این فرآیند مراجع تشویق می گردند تا با تفکر راجع به گذشته، میان طرحواره ناکارآمد و تجربه هایی که بر اساس آن ها بنا شده اند پیوند برقرار کنند و قدرت یادگیری اولیه را کاهش دهند.

در حقیقت دوره طرحواره درمانی به درمانگران کمک می کند تا کلیه طرحواره ها را شناسایی و ریشه یابی نمایند و از تکنیک­های درمانی مؤثر بهره بجویند.

تربیت طرحواره درمانگر به موجب شناسایی و درمان مشکلات مرتبط به حوزه روانشناسی بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

جالب است بدانید که عمده تمرکز طرحواره درمانی به مشکلاتی اختصاص دارد که منشا آن ها به دوران کودکی باز می گردد.

معرفی دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

طرحواره درمانی نوعی رویکرد درمانی التقاطی به شمار می رود که متشکل از چند رویکرد مختلف است. عمده هدف طرحواره درمانی، درمان مشکلات روانشناختی و اختلال­های شخصیت است.

از آنجایی که طرحواره درمانی برگرفته از رویکرد CBT است، درمانگران رفتار درمانی شناختی، در عرصه طرحواره درمانی مجرب هستند.

با طرحواره درمانی فرد توانایی غلبه بر الگوهای دشوار فکری، رفتاری و احساسی را کسب می کند و توانایی لازم برای جایگزین سازی گزینه های سالم تر را به دست می آورد.

در واقع با طرحواره درمانی می توان مشکلات را شناسایی کرد و از روش های درمانی مرتبط بهره گرفت.

دامنه های طرحواره درمانی متشکل از 18 طرحواره در 5 دسته توسعه ای گسترده شده است. هر حوزه از طرحواره نشان از یک جزء مهم از نیاز های اصلی کودک دارد. طرحواره ها در تلاش های یک کودک در خصوص برآورده سازی نیاز های اصلی دخیل هستند.

بیشتر بخوانید:  خواص کلم بروکلی؛ کلمی که نمی‌توانید به راحتی از فواید آن بگذرید

جالب است بدانید که طرحواره درمانی قادر است به افرادی که در دوره کودکی آسیب دیده اند و افرادی که دارای اختلال های مختلف و اعتیاد هستند، کمک شایانی نماید.

در طرحواره درمانی مراجع و درمانگر با کمک یکدیگر یک رابطه درمانی حمایتی و قابل اعتماد را ایجاد می کنند. در طی این روند به موجب ایجاد ارتباط، محیطی امن برای درمان به ارمغان می آید.

دوره طرحواره درمانی در موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد به صورت کاملا حضوری و آنلاین در قالب 50 ساعت ارائه می گردد.

موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد به دانش پژوهان واحد شرایط گواهینامه رسمی را اعطا می کند. این گواهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری است.

مخاطبین دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

  • دانشجویان رشته روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
  • روان درمانگران، روانشناسان و مشاوران حوزه اختلالات روانی و رفتاری
  • پژوهشگران و متخصصان بالینی

اساتید دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

  • محمد همتی: دارای دکتری تخصصی روانشناسی، مؤلف و مترجم کتب تخصصی روانشناسی
  • اعظم نوفرستی: عضو سازمان نظام روانشناسی ایران و مؤلف 30 کتاب و مقاله در عرصه روانشناسی
بیشتر بخوانید:  خرید جکوزی چند نفره

نحوه ثبت نام در دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

دوره طرحواره درمانی ویژه متقاضیانی طراحی شده است که قصد دارند طرحواره درمانگر گردند. لذا در صورتی که جزء پژوهشگران، روانشناسان، دانشجویان رشته مشاوره، علوم تربیتی و متخصصان بالینی هستید و می خواهید با مدرک رسمی به عنوان طرحواره درمانگر فعالیت کنید، شرکت در این دوره یک انتخاب ایده آل برای شما به شمار می رود.

علاوه بر این، روانشناسان، مشاوران و روان درمانگر های حوزه اختلالات روانی قادر هستند در خصوص کسب مهارت های تخصصی و ارتقا سطح علمی خود در دوره طرحواره درمانی موسسه آموزش عالی هفتاد شرکت کنند.

توجه داشته باشید که یکی از پیش نیاز های بالقوه برای ثبت نام در دوره طرحواره درمانی، برخورداری از مدرک کارشناسی است.

برای اطلاع از وضعیت ثبت نام در دوره جامع طرحواره درمانی و خرید بسته آموزشی طرحواره درمانی می توانید از طریق وبسایت موسسه آموزش عالی آزاد به نشانی https://haftad.org اقدام کنید.

همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی تلفنی، پیام، حضوری و سیستم تیکتینگ با تیم پشتیبانی و واحد فروش در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …