خرید قهوه ساز یا اسپرسو ساز + نکات خرید که باید از آن اطلاع داشته باشید.

اکثر مردم در برخی مواقع ممکن است خسته شده و انرژی خود را از دست بدهند در این زمان یکی از مواردی که می تواند این انرژی را به بدن فرد برگرداند و خستگی را برطرف کند قهوه است. نوشیدنی که خاصیت بسیاری دارد. اکثر مردم به خاطر راحتی خود به دنبال خرید یک قهوه ساز خوب میروند اما با این حال در برخی مواقع قهوه ای سوخته و یا تلخ دارند.در این متن می خواهیم راهنمای خرید قهوه ساز و نکات خرید قهوه ساز خوب را برایتان شرح دهیم.

tjotjnv45oiyj45ioyn5ji 300x188 خرید قهوه ساز یا اسپرسو ساز + نکات خرید که باید از آن اطلاع داشته باشید.

قهوه چیست؟

 توجه به نکات ویژه یکی از مسائل مهمی است که باعث می شود شما یک محصول خوب خریداری کنید و محصول دقیقا مطابق با هدف خریداری شده باشد. اما در ابتدا از خود قهوه برای شما صحبت می کنیم. قهوه نوشیدنی پر طرفداری است که از دانه های بوداده و آسیاب شده ی گیاه قهوه به عمل می آید. قهوه برای مناطق نیمه گرمسیری آمریکا و بعضی از جزایر جنوب و جنوب شرقی آسیا می باشد. گیاه قهوه ابتدا در آفریقا بوده و پس از آن در جهان پراکنده شده است. دانه های خشک شده ی قهوه  با توجه به عطر و طعم درجات متفاوتی پیدا می کنند. نوشیدن قهوه به علت داشتن کافئین بالای قهوه باعث تحریک فرد می شود. قهوه در قرن یازدهم میلادی کشف شده و در قرن 12 میلادی برای نخستین بار  به شکل نوشیدنی مورد مصرف قرار گرفت.

راهنمای خرید قهوه ساز خوب

قهوه همان طور که گفتیم یکی از نوشیدنی های بسیار پر طرفدار با ارزش غذایی بسیار بالا است. در کشور ما نیز بسیار پر طرفدار است و افراد بسیاری هستند که روزانه چندین  بار قهوه مصرف می کنند. اگر شما تا به حال قهوه مرغوب  نخورده اید و فقط قهوه های فوری مانند نسکافه ها کاپوچینوها و … را استفاده کرده اید مطمئن باشید که اگر یک بار قهوه مرغوب را بخورید عاشق طعم عالی آن می شوید حتی به دنبال خرید یک قهوه ساز عالی برای خود می گردید.

بیشتر بخوانید:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی + عکس

vtjm9tu589tu 300x188 خرید قهوه ساز یا اسپرسو ساز + نکات خرید که باید از آن اطلاع داشته باشید.

 نوشیدنی قهوه امروزه به صورت های متفاوتی درست می شوند مانند :

  1. کافه لاته ( نوشیدنی که قهوه به همراه شیر تشکیل شده است )
  2. کافی میکس ( نوشیدنی که از قهوه و شیر خشک و شکر تشکیل شده است )
  3. قهوه به همراه شیر و شکر
  4. کاپوچینو ( تشکیل شده از اسپرسو و شیر و کاکائو)
  5. ماکیاتو ( تشکیل شده از اسپرسو و شیر و برخی مواقع با شکر )

با توجه به علاقه خود به هر کدام از انواع قهوه ها به راحتی دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 نکات خرید  یک قهوه ساز خوب

راهنمای خرید قهوه ساز برای هر نوع از نوشیدنی های قهوه که در بالا نام برده شد  به شما کمک می کند انتخاب مناسبی در خرید دستگاه اسپرسوساز داشه باشید. اولین دستگاهی که شما با آن می توانید قهوه برای خودتان آماده کنید موکاپات است. شاید طعمی که با موکاپات ها به دست می آید با طعم اسپرسو ساز های برقی متفاوت باشد. این دستگاه برای افرادی است که قهوه ی بسیار تلخ دوست دارند و یا کسانی که مایل هستند  قهوه را به صورت دستی آماده نمایند مناسب است.  موکاپات به شما اسپرسو هایی معمولی و بدون خامه می دهد.

بیشتر بخوانید:  ویزای استارت آپ استرالیا

اگر علاقه به قهوه های چون کاپوچینو و لایه و… دارید  شما نیاز به یک دستگاه قهوه ساز برقی دارید به این منظور راهنمای خرید قهوه ساز برای شما بسیار مفید خواهد بود. به قهوه ساز های برقی اسپرسوساز و ماشین اسپرسو نیز گفته می شود.

امکانات اسپرسوساز

3fol0tik90ti9i90tk 300x188 خرید قهوه ساز یا اسپرسو ساز + نکات خرید که باید از آن اطلاع داشته باشید.

برای اینکه خرید خوبی داشته باشید بهتر است با امکانات اسپرسوساز ها آشنا باشید ما در این قسمت برایتان شرح داده ایم.

  • مناسب برای منزل و یا شرکت ها
  • لوله بخار برای تهیه فوم شیر و درست کردن لاته و کاپوچینو
  • درست کردن اسپرسو در مدت زمان بسیار کوتاه
  • درست کردن اسپرسویی حرفه ای و خامه دار

اولین نکته ظاهر دستگاه است یکی از وسایلی که امروزه در خانه هر فردی دیده میشه اسپرسوساز است. برند های بسیار متفاوتی وجود دارد و شما میتوانید هر کدام را که می پسندید خریداری نمایید. یکی از برندهای محبوب امروزه دستگاه اسپرسو ساز دلونگی می باشد. دومین نکته مخزن قهوه است مخزن قهوه برای ریختن قهوه است و به صورت معمول از فلز یا پلاستیک ساخته می شود. در محصولاتی که کیفیت مطلوبی ندارند از مخازن کاغذی استفاده می شود. سومین نکته مخزن آب است مخزن آب رابطه مستقیمی با تعداد قهوه هایی که می خواهید درست کنید دارد. اگر قهوه ساز شما مخزن بزرگی داشته باشد شما به راحتی می توانید در همان مدت زمان تعداد بالایی قهوه اماده کنید. چهارمین نکته سیستم قطع اتوماتیک است اگر قهوه ساز شما این ویژگی را داشته باشد شما را از مشکلاتی چون روشن ماندن قهوه ساز و… رها می کند و دستگاه به صورت خودکار زمانی که مقدار مناسبی از قهوه در فنجان و یا قوری ریخته شود خاموش می شود.

بیشتر بخوانید:  کادو تولد چی بخریم؟

نتیجه گیری

اولین معیار مقدار هزینه ای که می خواهید برای خرید قهوه ساز پرداخت کنید در هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. دومین معیار توان موتور قهوه ساز است که آن نیز اهمیت فراوانی دارد و همچنین تاثیر زیادی در کیفیت قهوه دارد. سومین معیار جنس بدنه ی  قهوه ساز است که تعیین کننده کیفیت و طول عمر دستگاه می باشد. چهارمین معیار انتخاب یک برند خوب قهوه ساز است چرا که برند های سرشناس از کیفیت های خوبی برخوردار هستند. از برند های خوبی که در ایران وجود دارد می توان به دلونگی و فیلیپس و نوا و مباشی و .. اشاره نمود. پنجمین معیار هدف شما از خرید قهوه ساز چیست؟ آن را برای خانه می خواهید یا برای استفاده در محل کار و مسافرت و کافی شاپ ها و … مشخص نمودن هدف شما از خریداری اسپرسوساز به شما کمک می کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

منبع : فروشگاه اینترنتی بنان شاپ (bananshop.org)

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …