کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

یکی از معروف‌ترین برند‌های سازنده موبایل، سامسونگ است. گوشی‌های این برند بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و فروش زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. همچنین با داشتن مدل‌های گوناگون این امکان را فراهم کرده‌اند تا بتوانید متناسب با بودجه، سلیقه و نیاز خود یک گوشی هوشمند مناسب برای خود تهیه کنید. این گوشی‌ها رنج قیمت متفاوتی دارند و متناسب با کیفیتشان، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. در این مطلب به شما می‌گوییم که کدام گوشی سامسونگ با توجه به قیمت و ویژگی‌های آن، ارزش خرید دارد.

بررسی ارزش خرید گوشی‌های سامسونگ

این که کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد، تا حد زیادی وابسته به بودجه و نیاز شما است. بهترین مدل گوشی سامسونگ قیمت بالایی دارد و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر چه مدل‌های دیگر گوشی‌های سامسونگ با داشتن امکانات محدود و کیفیت پایین‌تر قیمت مناسبی داشته و برای خرید پیشنهاد می‌شوند.

35tv45yvb46yu56y کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

 

به طور کلی ارزش خرید از قیمت مهم‌تر است. زیرا گوشی ارزان قیمت هیچ قابلیت مفیدی نداشته و نیاز‌های کاربر را برطرف نمی‌کند. گوشی موبایلی که ارزش خرید نداشته باشد، همانند یک گوشی اسباب بازی است. از این رو خرید آن بی‌فایده و هدر دادن سرمایه است.

با توجه به این موضوع یک گوشی باید با داشتن حداقل استاندارد‌های لازم، نیاز‌های کاربر را برطرف کند. همچنین با داشتن قیمت مناسب، انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای محسوب شود. در ادامه ضمن معرفی چند مدل از گوشی‌های میان رده سامسونگ، ارزش خرید هر کدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

سامسونگ a73 G5

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ که با گوشی‌های پرچم دار این برند رقابت می‌کند، a73 G5 است. این گوشی ۴ دوربین دارد و حسگر دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل است. همچنین دارای یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی با داشتن ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه ارزش خرید بالایی دارد و باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. در فروشگاه اینترنتی پیندو، گوشی سامسونگ a73 به صورت نقد و اقساط و با بهترین قیمت به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

243rctv35vyb46yu56 کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد؟

a73، بهترین گوشی سامسونگ

سامسونگ Galaxy A13

این گوشی میان رده و خوش قیمت ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش ۶. ۶ اینچی آن دارای وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل است. گلکسی A13 سامسونگ دارای ۴ دوربین است. دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین ماکرو آن ۲ مگاپیکسلی است. همچنین مجهز به دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی است و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. از طرفی با داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.

 

سامسونگ Galaxy A53

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ، گلکسی A53 است. این گوشی محبوب و پرفروش، قابلیت‌های جذاب زیادی دارد و مجهز به چهار دوربین است. دوربین اصلی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد و دوربین اولتراواید مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی است. البته یک دوربین ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نیز در پشت این دستگاه تعبیه شده است. گلکسی A53 سامسونگ دارای ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه است و قیمت مناسبی دارد.

 

سامسونگ گلکسی M32

این گوشی میان رده و اقتصادی با داشتن کیفیت بالا، از قابلیت‌های جذاب و متعددی برخوردار است. گلکسی M32 دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و ۴ دوربین دارد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق آن دارای حسگر ۲ مگاپیکسلی هستند. این گوشی که دارای ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است، ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:  دلایل تغییر بوی بد عرق و 4 راه ساده برای رفع بوی بد عرق

 

سامسونگ گلکسی M52

این گوشی با داشتن طراحی ساده و زیبا بسیار خوش دست است. همچنین کیفیت تصویر بالایی دارد و نمایشگر آن ۶.۷ اینچی است. M52 تصاویر را با وضوح و جزئیات بالایی ثبت می‌کند و کیفیت فیلمبرداری آن 4k ست. همچنین رم ۶ یا ۸ گیگابایتی دارد و مجهز به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است.

 

سامسونگ گلکسی M33 5G

این گوشی طراحی شیک و ساده‌ای دارد و در برابر ضربه مقاوم است. همچنین با داشتن نمایشگر ۶. ۶ اینچی، امکان تسلط کامل به گوشی و کار کردن با آن به مدت طولانی را فراهم می‌کند. Galaxy M33 بسیار سبک و خوش دست است و تاچ قوی دارد. همچنین دارای ۴ دوربین است و برای فیلمبرداری از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد و سلفی آن مجهز به یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است. رم این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

 

سامسونگ A14

این گوشی هوشمند دوربین‌های باکیفیتی دارد و برای عکاسی در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین با داشتن صفحه نمایش بزرگ و واضح، برای فیلم دیدن مناسب است. گوشی A14 دارای ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه است. این دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

 

سامسونگ A54

این گوشی میان رده یکی از جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ است که تراشه قدرتمندی دارد. A54 صفحه نمایش باکیفیتی دارد و مجهز به ۳ دوربین است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این گوشی که مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین قیمت آن مناسب و ارزش خرید آن نسبتا بالا است.

بیشتر بخوانید:  برگه ضمانت کارشناسی خودرو چگونه است؟

 

سامسونگ A34

این گوشی با داشتن قیمت مناسب، یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود. A34 دارای سه دوربین ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین دارای ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

 

سامسونگ A04

این مدل گوشی قیمتی مناسب و امکاناتی محدود دارد. برای مثال فاقد سنسور اثر انگشت است اما از گزینه‌های رمز الگو و پین پشتیبانی می‌کند. A04 برای کار‌های روزانه مناسب است اما برای نصب بازی پیشنهاد نمی‌شود. چون رم پایینی دارد و باعث لگ برداشتن گوشی می‌شود. این گوشی دارای مدل‌های s و e است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

 

در آخر

در این مقاله بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را بررسی کردیم. در پایان به یاد داشته باشید این که کدام گوشی سامسونگ ارزش خرید دارد کاملا به سطح انتظار شما از گوشی بر می‌گردد‌. به عنوان مثال ممکن است اولویت شما دوربین، کیفیت صدا، حافظه داخلی یا نحوه شارژ دهی موبایل باشد. در هر صورت گوشی باید علاوه بر داشتن قیمت مناسب، از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد تا بتواند نیاز‌های شما را برطرف کند. گوشی سامسونگ a73 یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است که از نظر ویژگی‌ها و قیمت، ارزش خرید دارد.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 10 نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از انواع رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …